BZ-Tech פיתחה רשת חיישנים אלחוטיים המנוהלת באינטרנט

8 אוגוסט, 2012

המשתמש יכול לנהל את הרשת במלואה אמצעות הפורטל, לקבוע מדדי סף וקבלת התראות במייל ואפילו ב-SMS, לשייך את החיישנים לרשתות השונות, למפות את הרשת באמצעות מפות או שרטוטים ולהפיק דו"חות נומריים וגרפיים

החיישנים כוללים סוללה פנימית המאפשרת פעולה של 1-4 שנים

חיישן אלחוטי סנסורחברת BZ-COM  הכריזה על  רשת חיישנים (Sensors) אלחוטיים חדשה שפותחה בחברה הבת שלה, BZ-Tech. הפתרון מאפשר בניית רשתות חיישנים מבוזרות הכוללות עד 100 חיישנים ברשת, וניהולם באמצעות פורטל אינטרנטי.

הרשת מסוג Wise, קיצור של Wireless Sensors, מטפלת ביותר מ-25 סוגים שונים של חיישנים אלחוטיים, בהם: חיישני טמפרטרוות גבוהות ונמכורות, חיישני לחות, תאורה, גובה פני המים, חיישני נוכחות ועוד.

החיישנים מקושרים בתקשורת אלחוטית ליחידת Gateway סמוכה אשר מתחברת ל-Router מקומי באמצעות כבל רשת RJ45. הראוטר מקשר בין החיישן לבין רשת האינטרנט ופורטל הניהול. המשתמש יכול לנהל את הרשת במלואה אמצעות הפורטל, לקבוע מדדי סף וקבלת התראות במייל ואפילו ב-SMS, לשייך את החיישנים לרשתות השונות, למפות את הרשת באמצעות מפות או שרטוטים ולהפיק דו"חות נומריים וגרפיים.

BZ-COM
פורטל הניהול ברשת Wise

חברת BZ-COM הוקמה בשנת 2003 על-ידי עמיר בן-זאב. הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתעשיית האלקטרוניקה. בין השאר שימש כמהנדס פיתוח ברפאל ואסטרונאוטיקס, וכמנהל ב-HP ישראל ובאבנט ישראל. החברה מייצגת ומפיצה בישראל מוצרים בתחום המחשוב, הבקרה, התקשורת נתונים, עם התמחות בתחומי התקשורת האלחוטית: תקשורת סלולרית, Zigbee, תקשורת נתונים ושילוב של מערכות בקרה ותקשורת.

החברה מספקת לרשת Wise חיישנים במגוון מארזים, כולל מארזים תעשייתיים אטומים ומארזים עם פנל סולרי. החיישנים כוללים סוללה פנימית המאפשרת פעולה של 1-4 שנים.

למידע נוסף: www.bz-com.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , בקרה וציוד תעשייתי , חדשות , שיווק והפצה , תקשורת