טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ארבעה התקני ניטור זרם חדשים

13 אוקטובר, 2012

הרכיבים מיועדים למכשירי סמארטפון, טאבלטים, מחשבים ושרתים ועד מערכות ניהול הספק, מטעני סוללות, ציוד תעשייתי וציוד תקשורת

חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) הכריזה על התקני ניטור זרם מקביליים (Shunt) חדשים לטווח רחב של יישומים: מכשירי סמארטפון, טאבלטים, מחשבים ושרתים ועד מערכות ניהול הספק, מטעני סוללות, ציוד תעשייתי וציוד תקשורת.

רכיבי הניטור החדשים מספקים פתרון מלא במעגל משולב כדי להקטין את רשימת החומרים (BOM). הרכיבים החדשים הם:

INA3221: התקן תעשייתי ראשון בעל שלושה ערוצים וממשק ספרתי המאפשר לנטר שלושה מתחים שונים במקביל. מתח ההיסט (Offset) המירבי שלו הוא 80µV. שגיאת הגבר נמוכה של 0.5% מאפשרת מדידת זרם מדויקת וגילוי זרם-יתר.

INA282: הוא בעל מתח היסט מירבי של 70µV בלבד. שגיאת ההגבר הנמוכה שלו מאפשרת שימוש בנגדים מקביליים קטנים, להקטנת צריכת ההספק ושטח המעגל. הוא משלב יכולת עבודה בטווח מתחים רחב במצב משותף (–14V עד +80V) עם יחס דחייה משותף (CMRR) של 120 dB.

INA223: בעל יציאות אנלוגיות מרובות המספק גםערכים מרובבים של זרם, מתח והספק רגעי, כדי להקטין בכך את שטח המעגל ועלות החומרים. ההגבר ניתן לתכנות (20, 128 ו-300) מאפשר פעולה בטווח רחב של עומסי זרם ללא מיתוג יחידת החישה.

LMP8480: בעל טווח רחב של מתח מצב משותף,4V-76V, טווח רחב של מתחי אספקה (4.5V-76V) המאפשרים להפעיל את ההתקן מהמתח שהוא עצמו מנטר. לרכיב היסט של 265µV במתח הכניסה.

לפרטים נוספים: www.ti.com/currentshunt-pr

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים