Silicon Labs רוכשת את Energy Micro הנורווגית

11 יוני, 2013

Silicon Labs מיוצגת בישראל על-ידי חברת Data-JCE מקבוצת ניסקו, ועל-ידי חברת אלינה הנדסה. חברת Energy Micro מאוסלו, נורווגיה, מפתחת מיקרו-בקרים בעלי 32 ביט מבוססי ARM ופתרונות רדיו דיגיטלי

חברת Silicon Labs מאוסטין, טקסס, הודיעה על הסכם לרכישת חברת Energy Micro מאוסלו, נורווגיה, המפתחת מיקרו-בקרים (MCU) בעלי 32 ביט מבוססי ARM ופתרונות רדיו דיגיטלי.

העיסקה צפויה להסתיים בחודש יולי. סיליקון לאבס תשלם 115 מיליון דולר במזומן ועוד 55 מיליון דולר בהתאם לעמידה באבני דרך. חברת סיליקון לאבס מפתחת שבבים אנלוגיים ושבבים מעורבים (אנלוגי/דיגיטלי) בעלי צריכת הספק נמוכה מאוד. בעקבות העיסקה היא תקבל 250 קווי מוצר חדשים בתחום המיקרו-בקרים ופתרונות RF ורדיו דיגיטלי מתוצרת אנרג'י מיקרו.

תחום שבבי הרדיו הדיגיטלי הפוך לתחום בעל חשיבות גדולה בחברת סיליקון לאבס. בחודש אפריל האחרון היא הכריזה על שבב חדש הכולל את כל הפונקיות של מקלט רדיו לתדרי FM באיכות גבוהה (HD). הוא מיוצר בתהליך של 65 ננומטר ומיועד לשימוש במוצרים צרכניים כמו טלפונים, טאבלטים, מכירי טלוויזיה, שעונים דיגיטליים וכל אבזר צרכני המשלב בתוכו רדיו. כדי לממש את הרדיו, מתחברים את השבב אל אנטנה בצד אחד, ואל מעבד היישומים של האבזר המארח בצד השני.

SILICON LABS

חברת סיליקון לאבס מיוצגת בישראל על-ידי חברת Data-JCE מקבוצת ניסקו, ועל-ידי חברת אלינה הנדסה. מעניין לציין שהיא מעוניינת להרחיב את פעילותה בישראל. לפני כחודשיים ניפגש Techtime עם מנהלים בכירים בחברה במסגרת סדנת Electronics GlobalPress Summit, שהחברה מחפשת מרכזי פיתוח בעולם, ובוחנת את האפשרות לבצע רכישה בישראל. יכול להיות שהעיסקה האחרונה בנורווגיה הורידה את ישראל ממפת הרכישות העתידית של החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , MCU/MPU , חדשות , סמיקונדקטורס , שיווק והפצה