חברת CUI Inc החליטה להיכנס לשוק הישראלי

26 מאי, 2014

חברת CUI Inc מאורגון, ארה"ב, החליטה להיכנס לפעילות מוגברת בשוק הישראלי. סגן הנשיא לשיווק, ג'ף שנאבל: "גילינו שלקוחות יעד מרכזיים שלנו מפעילים מרכזי פיתוח גדולים מאוד בישראל"

ג'ף שנאבל: "התחלנו ללמוד את השוק ואנחנו מחפשים נציג מקומי ל-CUI Inc בישראל"

ג'ף שנאבל עם האנקודר הקיבולי הייחודי של החברה
ג'ף שנאבל עם האנקודר הקיבולי הייחודי של החברה

חברת CUI Inc מאורגון, ארה"ב, החליטה להיכנס לפעילות מוגברת בשוק הישראלי. המהלך החל בתחילת השנה כאשר החברה שלפה את מנהל המכירות של חברת Power-One לאזור EMEA, ניל וויטינגטון, ומינתה אות למנהל המכירות, התמיכה בלקוחות וערוצי ההפצה שלה שלה באירופה ובמזרח התיכון.

נשיא החברה, מאט מקנזי, אמר שמאחורי המינוי עומדת התפיסה של החברה שלפיה "אירופה וישראל חיוניות לתוכנית הצמיחה ארוכת הטווח של החברה". ההצהרה הזו קיבלה השבוע ביטוי מעשי, עם בואו של סגן נשיא לשיווק בחברה, ג'ף שנאבל, לביקור בתערוכת ניו-טק 2014 ולפגישות עם לקוחות בארץ.

מרכזי מו"פ של לקוחות היעד הגדולים

בשיחה עם Techtime, הסביר שנאבל שישראל משמשת כמרכז פיתוח גדול מאוד לשוקי הטלקום, הדטקום והשוק התעשייתי, "שהם השווקים החשובים ביותר שלנו. להרבה מחברות היעד המרכזיות שלנו יש מרכזי פיתוח גדולים בישראל. התחלנו ללמוד את השוק הזה ואנחנו מתכננים לאתר נציג מקומי שייצג אותנו מול החברות, ושיפעל ביחד עם Future Electronics ו-Digi-Key, שהם המפיצים שלנו בישראל".

חברת CUI Inc עוסקת בפיתוח והפצת רכיבים אלקטרוניים בתחום אספקת הכוח. קבוצת ההספק של החברה מספקת רכיבים ברמת הכרטיס וקבוצת הרכיבים מפתחת פתרונות ייעודיים לצרכים שהחברה מאתרת. דוגמא מובהקת לרכיבים מהסוג הזה אפשר לראות בטכנולוגיית האנקודר הקיבולי (Capacitive Encoder) שהחברה פיתחה.

מדובר ברכיב המונח על גבי ציר אשר מסובב דיסקית ועליה מוליך המודס בתנית גיאומטרית. המעגל החשמלי מזהה את מאפייני הסיבוב באמצעות שינויים בקיבוליות של החיישן במעגל ומעביר את המידע הלאה.

הטכנולוגיה פותחה כמענה לחיסרון בולט של אנקודרים אופטיים, המציים בשימוש נירחב בתעשייה אולם סובלים מבלאי מואץ ומרגישות לתנאי סביבה קשים. שנאבל: "זהו מוצר הדגל של חטיבת הרכיבים. הוא מתאים לשימוש בתנאי סביבה תעשייתיים קשים במיוחד וברעידות. בין השאר הוא משמש למעקב אחר הפעילות של מקדחים הפועלים בתנאים סופר-קשוחים".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: featured