אינטל קפיטל משקיעה ב-Stratoscale ו-Screenovate

5 נובמבר, 2014

Intel Capital ביצעה בעבר אקזיט מוצלח עם היזמים של Stratoscale ו-Screenovate Technologies

Intel Capital ביצעה בעבר אקזיט מוצלח עם היזמים של Stratoscale ו-Screenovate Technologies

קרן אינטל קפיטל, שהיא זרוע ההשקעות הגלובלית של חברת אינטל, הודיעה היום בכינוס הפסגה שלה על השקעות המסתכמות ב-62 מיליון דולר ב-16 חברות טכנולוגיה, ביניהן שתיים מישראל: Stratoscale ו-Screenovate Technologies. חברת Screenovate Technologies מציעה פתרונות ניידים בתחומי הבידור, התפוקה והחינוך. הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת למשתמשי סמארטפונים וטאבלטים להקרין סרטים, משחקים, מצגות ותכנים אחרים באופן אלחוטי היישר מההתקן הנייד לטלוויזיה או לצגים גדולים אחרים.

חברת Stratoscale מפתחת טכנולוגיה חדשה עבור מרכזי נתונים של הדור הבא. החברה בונה תשתית תוכנת runtime למחשוב סקלבילי על מנת לסייע ללקוחות להשתמש בכל משאבי המחשוב ולאחד את המחשוב והאיחסון מכל חלקי מרכז הנתונים. שנת 2014 הייתה שנת שיא בהשקעות של אינטל קפיטל בישראל. במהלכה היא ביצעה 5 השקעות חדשות: Stratoscale, Gigya, Screenovate ,Fortscale, Intigua.

ישראל היא המדינה השלישית מבחינת מספר ההשקעות אחרי ארה"ב וסין בכל העולם. שתיים מההשקעות החדשות הן ביזמים חוזרים שהגיעו לאקזיטים מוצלחים מאוד עם אינטל קפיטל בעבר (Stratoscale ו-Screenovate). העניין בהשקעות בישראל ממשיך להיות ממוקד בטכנולוגיה, לדוגמה: מרכזי נתונים, אחסון, אבטחה, זיכרון, תוכנה, מחשוב תפיסתי, מדיה, התקנים לבישים וניידות. עד היום השקיעה אינטל קפיטל בישראל יותר מרבע מיליארד דולר בכמה עשרות חברות מקומיות.

בכינוס השנתי שלה הודיעה זרוע ההשקעות של חברת אינטל על השקעות ב-16 חברות חדשות בהיקף כולל של כ- 62 מיליון דולר. בסה"כ צפויה הקרן להשקיע השנה בחברות סטארטאפ כ-355 מיליון דולר. "אינטל קפיטל משקיעה ברצף הטכנולוגי המשתרע מהתקנים לבישים והאינטרנט של הדברים עד לאנליטיקה של ביג דאטה וכל מה שביניהם, לרבות שבבי הסיליקון, התקנים חכמים, מחשוב אישי, ענן ומרכזי נתונים", אמר ארבינד סודהאני, נשיא אינטל קפיטל וסגן נשיא בכיר באינטל העולמית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות