כנס CDNLive 2015 יתקיים בתל-אביב ביום ב', 26 אוקטובר

14 אוקטובר, 2015

הכנס השנתי של חברת קיידנס ישראל למשתמשים ומפתחים יתמקד בסיכום שנה של התחדשות וצמיחה טכנולוגית ועסקית

הכנס השנתי של חברת קיידנס ישראל למשתמשים ומפתחים יתמקד בסיכום שנה של התחדשות וצמיחה טכנולוגית ועסקית

אדר סגל, מנהל מרכז המכירות והתמיכה של קיידנס ישראל
אדר סגל, מנהל מרכז המכירות והתמיכה של קיידנס ישראל

כנס CDNLive 2015, שהוא הכנס הטכנולוגי השנתי ה-41 של חברת קיידנס ישראל (Cadence), הנחשב לאחד הכנסים המקצועיים הגדולים ביותר בישראל למשתמשים ולמפתחים בתעשיית השבבים והאלקטרוניקה הישראלית, יתקיים ביום שני, ה-26 לאוקטובר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

את מליאת הכנס ייפתחו טום בקלי, סגן נשיא בכיר בקבוצת Custom IC & PCB של קיידנס ופול קנינגהאם, סגן נשיא למחקר ופיתוח בקיידנס. הם יציגו סקירה טכנולוגית של קיידנס ושל התעשייה שבה היא פועלת. את המליאה תנעל הרצאתו של היזם ואיש ההייטק אביגדור וילנץ, ממייסדי חברת Annapurna Labs.

אדר סגל, מנהל מרכז המכירות והתמיכה של קיידנס ישראל: "2015 היתה שנה עתירת פעילות ועשייה, בהיבטים טכנולוגיים ועסקיים, ברמת קיידנס העולמית וגם בישראל. CDNLive 2015 יספק, כתמיד, פלטפורמה עבורנו ועבור לקוחותינו ושותפינו, לשיתוף מידע וידע על המתרחש בשוק השבבים העולמי, על מגמות בצמיחה ועל חדשנות טכנולוגית בהתהוות וכיצד כל זאת בא לידי ביטוי בפעילות הטכנולוגית והעסקית הגלובלית והמקומית של קיידנס".

כתמיד, מסלולי התוכן של הכנס יתחלקו למספר תחומים טכניים: וריפיקציה, פיתוח מערכות, תכנון דיגיטלי/אנלוגי ותכנון IP. בין החברות שישתתפו בכנס, יציגו סיפורי הצלחה ויעבירו הרצאות במסלולי התוכן השונים, ניתן למנות את: ARM, מלאנוקס, קוואלקום, מארוול, אלטייר, גלובאל פאונדריז, סמסונג,TSMC , טאוור ג'אז, UMC ועוד. לצד אלו תוצג בכנס תערוכה מקיפה בהשתתפות עשרות חברות. בסיום הכנס, יתקיים מופע הסטנד-אפ של ישראל קטורזה.

לתוכנית הכנס: http://www.cadence.com/cdnlive/il/2015/pages/agenda.aspx

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני