סוויסקום תספק שירותי IoT באמצעות הפלטפורמה של טליט

9 נובמבר, 2015

פלטפורמת ה-IoT של טליט תתפעל את שירותי ה"אינטרנט של הדברים" של חברת Swisscom. היא תותקן במרכז הנתונים של Swisscom בשווייץ ותכלול את כלל החיבורים, פונקציות הניהול והאינטגרציה הנחוצים לפריסות IoT מאובטחות

פלטפורמת ה-IoT של טליט תתפעל את שירותי ה"אינטרנט של הדברים" של חברת Swisscom. היא תותקן במרכז הנתונים של Swisscom בשווייץ ותכלול את כלל החיבורים, פונקציות הניהול והאינטגרציה הנחוצים לפריסות IoT מאובטחות

חברת טליט (Telit Communications) תספק לחברת Swisscom השווייצרית את פלטפורמת Telit IoT שלה, המיועדת למפעילי רשתות סלולריות. הפלטפורמה מאפשרת להפעיל אפליקציות IoT ברשת הסלולרית ותאפשר לספקית התקשורת השווייצרית להציע שירותים מקצה לקצה ופיתוח מהיר של יישומים.

הפלטפורמה מבוססת ענן ומופעלת באמצעות מערכת deviceWISE של טליט. היא תותקן במרכז הנתונים של Swisscom בשווייץ ותכלול את כלל החיבורים, פונקציות הניהול והאינטגרציה הנחוצים לפריסות IoT מאובטחות. כמה מהתכונות המבדלות של הפלטפורמה, שרק טליט מציעה כיום בשוק, כוללות יכולות מובנות לניהול קישוריות, ניהול מרחוק של התקנים, בינה מקצה הרשת, אינטגרציה במערכות ארגוניות, אבטחה מקיפה, יצירת אפליקציות מותאמות, לוח מחוונים ואנליטיקה של נתוני Big Data.

הפלטפורמה של טליט מהווה נדבך נוסף במערך פלטפורמה כשירות (PaaS) שסוויסקום מספקת. לאחרונה השיקה סוויסקום ענן אפליקציות (Application Cloud) למפתחים.מנהל תחום השירותים לתהליכים עיסקיים בסוויסקום, סרג'יו צ'יאנדטי, אמר שעד 2020 צופים שיותר מ-50 מיליארד עצמים, מכשירים והתקנים יחוברו לאינטרנט ברחבי העולם, וייצרו מודלים עסקיים חדשים לחלוטין".

מנהל תחום פלטפורמות ה-IoT בטליט, פרד ינץ, אמר שרישוי פלטפורמת ה-IoT למפעילי רשתות ניידות, "הוא חלק מאסטרטגיית שירותי ה-IoT שלנו שהופכת במהירות למנוע צמיחה עבור עסקי טליט". להערכת החברה, בחמש השנים הקרובות היא צפויה לספק יותר מ-150 מיליון מודולי IoT מוכנים לענן, ולהגדיל את מספר ההתקנים שניתן לחבר לכל פלטפורמת deviceWISE IoT בעולם.במגוון רחב של תעשיות ושווקים בכל רחבי העולם.   

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות