ציונטרוניקס החלה לייצג בישראל את NEDITEK הסינית

31 ינואר, 2016

חברת NEDITEK הסינית, העוסקת בפיתוח, ייצור ומסחר של רכיבים אקטיביים (מוליכים למחצה) ומודולים אלקטרוניים מגוונים בתחומי התקשורת

חברת NEDITEK הסינית, העוסקת  בפיתוח, ייצור ומסחר של רכיבים אקטיביים (מוליכים למחצה) ומודולים אלקטרוניים מגוונים בתחומי התקשורת

NEDI

חברת ציונטרוניקס (Ziontronics) התמנתה לנציגה הרשמית בישראל של חברת NEDITEK הסינית, העוסקת  בפיתוח, ייצור ומסחר של רכיבים אקטיביים (מוליכים למחצה) ומודולים אלקטרוניים מגוונים בתחומי התקשורת. החברה הסינית היא בעלת ותק של כ-50 שנה בתחום, ומתמחה בפיתוח וייצור מעגלי RF ומעגלים משולבים עבור תקשורת אלחוטית בתדרי מיקרוגל וגלים מילמטריים (Microwave/Millimeter Wave).

חברת נדיטק מספקת רכיבים, מודולים ופתרונות ליישומים בתחומי הרכב, התקשורת הסלולרית, תקשורת לוויינים, מערכות מכ"פ, מערכות GPS, מערכות שליטה ובקרה מרחוק ועוד. בין השאר, היא ספקית רשמית של חברות הסלולר הסיניות צ'יינה טלקום, צ'יינה מובייל ושל חברת וואווי (Huawei).

החברה מייצרת מגוון גדול של מודולי תקשורת, בהם רכיבי MMIC  מסוג GaAs בתדרי 0.1GHz-50GHz ורכיבי MCM מסוג GaN לתדרי 0.1GHz-40GHz. היא מייצרת דיודות, טרנזיסטורים, רכיבי RF MEMS, דיודות הספק במארז SiP, מהודים ומסנני SAW, פתרונות מארזים מיוחדים ועוד.

למידע נוסף: Ziontronics

NEDITEK-ZIONTRONICS

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה