אדוויס רכשה את פעילות הספקים האזרחיים של טלכור

24 פברואר, 2016

טלכור מכרה את התחום הצבאי לחברת אום. בעקבות העיסקה אדוויס נכנסת לתחומים חדשים, כמו פתרונות הספק למערכות רפואיות ולייזרים

טלכור מכרה את התחום הצבאי לחברת אום. בעקבות העיסקה אדוויס נכנסת לתחומים חדשים, כמו פתרונות הספק למערכות רפואיות ולייזרים

ADVICE

חברת אדוויס אלקטרוניקה (Advice) רכשה את פעילות ספקי הכוח האזרחיים של חברת טלכור, לאחר שפעילות ספקי הכוח הצבאיים נמכרה לפני כחצי שנה לחברת אום. חברת אדוויס פועלת מכפר-סבא ונמצאת בבעלות המייסד אלי נחום. ביחד עם תחום הפעילות, עברו לאדוויס גם 8 מעובדי טלכור שהתמחו בספקי כוח אזרחיים.

מאדוויס נמסר ל-Techtime שהעיסקה מעניקה לה את היכולת לבצע פיתוח וייצור של ספקים וממירים לפי דרישת הלקוח (Custom made) ליישומים מגוונים בתחום של AC/DC ו-DC/DC. בנוסף, היא מרחיבה את הפעילות של אדוויס בתחום מתן פרונות למערכות משולבות, ואספקת ספקי כוח לפלטפורמת Compact PCI, ספקי Open Frame להספקים של עד 600 וואט מהזנת מתח חילופין והזנה של מתח ישר תקני.

בעקבות העיסקה, אדוויס גם נכנסת לתחום חדש עבורה, של פתרונות כוח למערכות לייזר רפואיות. לחברה אישורי תקינה CE cUL ו-TUV  עבור כל המוצרים המפותחים בארץ. המוצרים של אדוויס מיוצרים על-ידי יצרנים מאושרים בישראל ובאסיה. עם השלמת ההטמעה של קו המוצרים החדש, ניתן יהיה  לקבל באדוויס פתרונות הספק בכל התחומים שבהם פועלת התעשייה בישראל: אזרחי, צבאי, תעשיתיי, תקשורת, תקשורת, אוטומציה, מוצרים רפואיים ופתרונות הספק לאפליקציות צבאיות מוקשחות.

ADVICE-PSחברת אדוויס הוקמה על-ידי אלי נחום בשנת 1989 ומייצרת מגוון של מקורות הספק, החל מערכות UPS, וכלה בספקים לכל שוקי האלקטרוניקה. בנוסף היא משמשת נציגה בישראל של חברות דוגמת Mean Well Enterprises, Eltek Valere, Kepco, Planet, כולל פתרונות ייעול תשתית סלולרית מתוצרת חברת SolarEdge הישראלית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: featured