קיידנס ומלאנוקס: תאימות בין PCIe 4.0 וה-IP של קיידנס

15 מרץ, 2016

קיידנס ומלאנוקס השיגו קצב העברת נתונים של 16Gbps בין טכנולוגיית PCIe 4.0 של מלאנוקס לבין ה-IP הפיסי של קיידנס

קיידנס ומלאנוקס השיגו קצב העברת נתונים של 16Gbps בין PCIe 4.0 של מלאנוקס ל-IP הפיסי של קיידנס

PHY IP for PCI
סכימת ניסוי הפעולה ההדדית

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) תדגים ביחד עם חברת מלאנוקס (Mellanox) יכולת פעולה הדדית בערוץ PCI Express 4.0 מרובה נתיבים, בין טכנולוגיית PCIe PHY 4.0 של מלאנוקס לבין ה-IP הפיסי מרובה הפרוטוקולים והקישורים, Multi Link and Multi Protocol PHY, של קיידנס.

ה-IP של קיידנס ממומש באמצעות טרנזיסטורי FinFET בתהליך הייצור FinFET Plus+ של חברת TSMC. קיידנס דיווחה שבניסויים שנערכו עד כה, הושג קצב העברת נתונים של 16Gbps עם ארבעה נתיבים המריצים תנועה בו-זמנית. זוהי תצורה אופיינית עבור הדור הבא של שרתים, מערכות אחסון וציוד לרשתות.

מלאנוקס וקיידנס תכננו ממשק פיסי (PHY) העונה לדרישות של PCIe 4.0 במונחי Insertion Loss, ובמקביל מציע קצב שגיאות-ביט (BER) שהוא נמוך מ-10-15. בנוסף, מציעה קיידנס דגמי AMI (ממשקי מידול אלגוריתמי) מוכחים בסיליקון לצורך שימוש ביחד עם טכנולוגיות Sigrity (שאותה היא רכשה בשנה שעברה) עבור תכנון שבבים, מארזים ולוחות הנדרשים לספק ביצועים גבוהים של שלמות אותות ועמידה בהפרעות כמו עירוב-דיבור (crosstalk).

סגן נשיא לשיווק במלאנוקס, גלעד שיינר, אמר שהשימוש ב PCIe 4.0 במרכזי נתונים מאפשר ולהשיג תובנות בזמן אמת. "יכולת ההפעלה ההדדית המוצלחת עם קיידנס מסמלת ציון דרך חשוב בדרך לבניית מרכזי נתונים מחוברים של Ethernet או InfiniBand המבוססים על PCIe 4.0".

סגן נשיא לשיווק בחטיבת Design IP של קיידנס, יו דורדן, אמר שקיידנס היא חברה פעילה בקבוצת PCI-SIG, וממשיכה לפתח קניין רוחני (IP) לתמיכה בתקני PCIe החדשים ביות. "שיתוף הפעולה שלנו עם מלאנוקס מעניק ללקוחות בטחון שפתרונותינו בתחום PCIe 4.0 הינם מוכחים ומוכנים לשילוב בתכנונים שלהם".

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תקשורת