ראדא קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של 2 מיליון דולר

31 יולי, 2016

הוזמנו מערכות הקלטה ואוויוניקה. לאחרונה פרסמה ראדא דו"ח מאכזב שבלם את העלייה במחיר המניה. בשוק עדיין ממתינים לעיסקאות עם ארה"ב וגרמניה

ההזמנות הן של מערכות הקלטה ואוויוניקה. לאחרונה פרסמה ראדא דו"ח מאכזב שבלם את העלייה במחיר המניה. בשוק עדיין ממתינים לעיסקאות עם ארה"ב וגרמניה

Slide-2

חברת ראדא (Rada) מנתניה דיווחה על קבלת הזמנות חוזרות בהיקף של 2 מיליון דולר למערכות הקלטה מוטסות ומערכות אוויוניקה שונות. המערכות שתספק ראדא יותקנו על גבי כלי טיס מאוישים ובלתי מאוישים. המערכות הוזמנו על-ידי לקוחותיה בישראל, בהם: התעשייה האווירית, חיל האוויר, משרד הביטחון ורפאל. אספקת המערכות תתחיל ברבעון הרביעי של 2016, וצפויה להסתיים במהלך 2017.

מנכ"ל ראדא, צבי אלון, אמר שההזמנות מעידות על הנוכחות של החברה בשוק מערכות ההקלטה האוויריות. "ההזמנות מעידות על מערכת היחסים האסטרטגיים ארוכת הטווח שלנו עם חברות הטכנולוגיה האווירית ועם מערכת הביטחון. ראדא ממשיכה ליהנות מזרם יציב של הכנסות תודות לשורת המוצרים שלה בתחום האוויוניקה".

 רכבת הרים בורסאית

ביצועי מניית RADA בשלושת החודשים האחרונים
ביצועי מניית RADA בשלושת החודשים האחרונים

ההכרזה הנוכחית של ראדא באה על רקע תקופה מאתגרת עבור החברה. במהלך 2015 סבלה ראדא מבעיות נזילות וחובות שאיימו על המשך קיומה. החברה קיבלה אספקת חמצן מחברת ההשקעות הפרטית DBSI של יוסי בן שלום וברק דותן. על-פי ההסכם עם DBSI שאושר באסיפת בעלי המניות של ראדא במאי, רכשה DBSI מניות של החברה תמורת 4 מיליון דולר, בכך הצילה למעשה את החברה ממחיקה מהמסחר בבורסה של ניו יורק.

במהלכו של חודש יוני זינקה מניית ראדא ב-NASDAQ ביותר מ-60% הודות לתחזית שפירסמה, שלפיה היא צפויה להיות אחת הספקיות של מערכות אוויריות בשני פרויקטים משמעותיים – פרויקט של התעשייה האווירית לאספקת מזל"טים מסוג הרון לחיל האוויר הגרמני, ופרויקט של תעש למערכות הגנה לכלי רכב משוריינים של צבא ארה"ב.

מסע העליות של ראדא נבלם עם פרסום דו"ח רווח מאכזב לרבעון השני של 2016 ותשקיף מדף לגיוס של 25 מיליון דולר בהנפקה של מניות ואופציות למניות. מהדו"ח עולה שהכנסותיה ברבעון השני של 2016 הסתכמו ב-2.9 מיליון דולר לעומת 4.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-0.3 מיליון דולר בלבד לעומת 0.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2015.  לאחר פרסום הדו"ח המאכזב, הזכיר שוב צבי אלון את ההערכה שראדא תשולב בעסקאות הענק העתידיות עם חיל האוויר הגרמני והצבא האמריקני.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכ"ם , תעופה וביטחון , תעשייה וניהול , תעשייה ישראלית