כנס התיישנות הרכיבים FOM 2016 של Converge יתקיים בספטמבר הקרוב באמסטרדם

3 אוגוסט, 2016

מנכ"ל קונברג' ישראל, אורן גדאל: "כל התעשיות המספקות מוצרים המוגדרים כ-High Reliability, מתמודדות כיום עם קשיים גוברים בתחום התיישנות הרכיבים"

מנכ"ל קונברג' ישראל, אורן גדאל: "כל התעשיות המספקות מוצרים המוגדרים כ-High Reliability, מתמודדות כיום עם קשיים גוברים בתחום התיישנות הרכיבים"

אורן גדאל
אורן גדאל

חברת קונברג' (Converge) תקיים בחודש ספטמבר באמסטרדם כנס מיוחד שיוקדש לדיונים בבעיית ההתיישנות של רכיבים אלקטרונייים. הכנס בשם Future of Obsolescence Management, יתקיים ב-13 וב-14 בספטמבר באולם Bimhuis באמסטרדם. הכנס יוקדש לאופן שבו בעיית התיישנות הרכיבים משפיעה על תעשיית האלקטרוניקה, וכיצד תעשיות שונות מתמודדות איתה.

מטרת הארוע היא להקשיב למומחי שרשרת אספקה בתעשיית האלקטרוניקה, כדי לבחון דרכי התמודדות עם הבעיה, ולגבש פרקטיקות מומלצות להתמודדות איתה. הדיונים יבחרו את השפעות הסוגייה ואת הפתרונות שהוצעו בתעשיות שונות הרגישות לבעיית ההתיישנות (End of Life), בהן תעשיות הביטחון, התעופה, הרכב וכדומה.

מנכ"ל קונברג' ישראל, אורן גדאל, סיפר ל-Techtime, שבעקבות הלקחים של הכנס הראשון שנערך לפני שנה באמסטרדם, הוחלט להפוך את הארוע למסורת שנתית קבועה, מכיוון שמדובר באתגר תעשייתי שחשיבותו עולה מיום ליום.

חדשנות בסוף החיים

גדאל: "כל התעשיות המספקות מוצרים המוגדרים כ-High Reliability, מתמודדות כיום עם קשיים גוברים בתחום התיישנות הרכיבים. מדובר בתעשיות כמו רכב, תעופה, ביטחון, מיכשור רפואי ועוד. כאשר מביאים למקום אחד כל-כך הרבה מומחים המשתפים את הרעיונות שלהם ואת הבעיות שאיתן הם מתמודדים, מתגבשים פתרונות חדשים ומשותפים.

"חברת זולנר למשל, עוסקת בשאלה כיצד לפתח חדשנות בנושא הההתיישנות. השאלה שהיא מתמודדת איתה היא כיצד להימנע ממצב של מחסור ברכיבי ישנים. בין הרעיונות שהיא תציג בכנס, מערכת לניהול סיכונים של רשימת החומרים (BOM), אשר יכולה לצפות את הבעיות מראש, ולפתור אותן עוד לפני שהן מתעוררות.

"בין הדוברים יהיה טיילר מור, מנהל תחום Supply Assurance בחברת Arrow, שתפקידו להתמודד יומיומית עם ההצטיידות של רכיבים במצב של End of Life ולסייע ללקוחות להימנע ממצבי מחסור. מדובר בבעיה המטרידה את התעשיות הביטחוניות בישראל. אורך החיים של ציוד צבאי הוא עשרות שנים, אולם אורך החיים של הרכיבים הוא קצר בהרבה. בנושא הזה, מדובר בבעיה יומיומית שהתעשייה הביטחונית הישראלית מתמודדת איתה".

למידע נוסף ורישום: www.converge.com/fom

חברת Converge היא זרוע ההפצה העצמאית של חברת Arrow Electronics. היא עוסקת במתן פתרונות מיקור EOL עבור לקוחות OEM ושותפי ה-CEM\EMS שלהם. קונברג' מפעילה כ-30 סניפים ברחבי העולם. אורן גדאל מנהל אזור ישראל, תורכיה והמזה"ת בקונברג'. חברת ארו אלקטרוניקה מספקת רכיבים אלקטרוניים לכ-100,000 לקוחות בעולם ופועלת באמצעות 460 משרדים ב-85 מדינות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , רכיבים