אופטימל+ משיקה חטיבת אלקטרוניקה

22 אוגוסט, 2016

חברת התוכנה לתעשיית השבבים אופטימל+ הודיעה היום על הקמתה של חטיבת אלקטרוניקה חדשה. את החטיבה יוביל שייקה גורדון

חברת התוכנה לתעשיית השבבים אופטימל+ הודיעה היום על הקמתה של חטיבת אלקטרוניקה חדשה. את החטיבה יוביל שייקה גורדון 

שייקה גורדון. צילום סיוון פרג'
שייקה גורדון. צילום סיוון פרג'

ספקית פתרונות התוכנה לתעשיית השבבים אופטימל+ מחולון הודיעה על השקת חטיבת אלקטרוניקה חדשה.

הפתרון של החברה לתחום האלקטרוניקה מתוכנן בשלב ראשון עבור יצרני OEM בתעשיית האלקטרוניקה העוסקים בטלפונים חכמים, שרתי רשת, שרתי נתונים, ומערכות רכב שונות כגון ADAS.

את חטיבת האלקטרוניקה יוביל שייקה גורדון אשר מונה למנהל כללי וסמנכ"ל החטיבה החדשה.

שליטה בשרשרת האספקה

הפתרון של החברה מאפשר לחברות אלקטרוניקה לאסוף נתונים לאורך כל שרשרת האספקה שלהן, לנתח ולנקוט פעולות ייצוריות ועיסקיות בזמן אמת. להערכת החברה, הפתרון שלה הוא הראשון בתעשיית האלקטרוניקה המאפשר שליטה מלאה בכל נתוני הייצור, תוך איסוף וניתוח נתונים מתקדמים, כדי לשפר ביצועיים ולנהל סיכונים בצורה אופטימלית.

שיתוף פעולה עם NVIDIA ו-Xilinx

SQN_CUT

אחת מהלקוחות הראשונות של החברה היא חברת NVIDIA העולמית שעבדה בשיתוף פעולה עם אופטימל+ כבר משלב תכנון ופיתוח הפתרון. סמנכ"ל תפעול הנדסי ב-NVIDIA, קיית קאצ'טר, אמר שהפתרון של אופטימל+ "מעניק לצוותי המוצרים שלנו שקיפות מלאה לתוך שרשרת הייצור של מוצרי האלקטרוניקה שלנו, ולזהות ולהגיב במהירות לכל סוג של תקלה עד רמת עמדת הייצור".

לאחרונה בחרה גם חברת Xilinx, הנחשבת כיום ליצרנית הרכיבים המיתכנתים (FPGA) העצמאית הגדולה בעולם, להשתמש בפלטפורמת הניטור Global Ops של חברת Optimal+ כדי לפקח על תהליכי הייצור והבדיקה של רכיביה בעולם.

התרחבות לתחום האלקטרוניקה

"הגידול המאסיבי החזוי בתחום הייצור של מוצרי אלקטרוניקה מעצים את הצורך של התעשייה להזרים מוצרי קצה בטוחים ואמינים לשווקים השונים." אמר מנהל חטיבת האלקטרוניקה באופטימל+, שייקה גורדון. "החברה כבר סייעה לחברות בתעשיית המוליכים למחצה לשפר את איכות המוצרים על-ידי מתן ניראות מלאה לאורך כל שרשרת האספקה הגלובלית שלהן.

"אופטימל+ היא השחקנית היחידה המסוגלת היום להרחיב את היכולות הללו גם במגזרים אחרים בתעשיית האלקטרוניקה". לגורדון ניסיון רב בניהול גופי מכירות. בתפקיד האחרון שלו לפני כניסתו לאופטימל+, שימש כסמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות בחברת Redband. לפני-כן מילא תפקידים בכירים גם ב-EMEA, NICE ו-APAC.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה וניהול