500 מבקרים בכנס SNUG Israel 2017 של סינופסיס

15 יוני, 2017

אחד מהמסלולים שמשכו את העניין ברב ביותר באירוע היה מסלול טכנולוגיות הרכב (Automotive). הרצאה פופולרית במסלול זה עסקה במשפחת המעבדים החדשה של סינופסיס ,כוללות את מעבדע DesignWare ARC HS4x ו-HS4xD

Synopsys SNUG Israel 2017

כנס המשתמשים השנתי של סינופסיס (Synopsys) בישראל, SNUG Israel 2017, שנערך ב-7 ביוני במלון דניאל בהרצליה, משך יותר מ-500 מהנדסים ומפתחים. הכנס הציג מגוון רחב של דוברים בכירים שסקרו חידושים, מגמות וכלים מובילים בענף הסמיקונדקטור. בנוסף למליאות הכלליות, הכנס כלל 9 מסלולים: טכנולוגיות רכב, IP, Analog Mixed Signal, אימפלמנטציה, צריכת הספק נמוכה, תכנון אבות טיפוס (prototyping), בדיקות סטאטיות,  Verification Continuum וכן מסלול נרחב במיוחד של תוכנה ואבטחת סייבר.

קהילת משתמשים גלובלית

SNUG Israel מהווה חלק מסדרה של 15 כנסי משתמשים אותם מארחת סינופסיס בכל שנה בכל רחבי העולם. מאז שנת 1991, ייצג כנס Synopsys Users Group – SNUG קהילה עולמית של אנשי תכנון הממוקדים בחדשנות. כנס SNUG מכנס ביחד יותר מ-10,000 משתמשים בכלים ובטכנולוגיה של סינופסיס בצפון אמריקה, אירופה, אסיה, יפן וישראל. SNUG כולל הצגה של מאמרים טכניים שנבדקו על ידי עמיתים (peer reviewed) ונאומים של מובילי תעשייה ומספק הזדמנות ייחודית ליצור קשר עם מנהלים מסינופסיס, אנשי פיתוח העובדים בסביבת סינופסיס, שותפי החברה ואנשי קהילת התכנון המקומית.

ההרצאה המרכזית באירוע ניתנה על-ידי אנדריאס קולמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity – SIG של סינופסיס העולמית. קולמן סקר את ההשפעות ההדדיות בין המגמות המובילות בתעשייה, לבין תחומי מפתח דוגמת טכנולוגיות רכב, לימוד מכונה, EDA ואבטחת תוכנה.

במסלול האימפלמנטציה הוצגו המגמות המרכזיות בתחום ה-RTL Synthesis ומיטב הפרקטיקטות בתכנון פיזי בעזרת כלי ה-place-and-route של סינופסיס, IC Compiler II. המסלול כלל גם מצגת על מיטב הפרקטיקות למימוש מעבדי ARM באמצעות כלי סינופסיס, כולל  case study שעסק ב-silicon interposer routing, נושא שחשיבותו גוברת ככל שהסיליקון בשבבים צריך לשאת כמות ומורכבות גדולה יותר של פונקציות. מסלול ה-IP כלל הרצאות בתחומי האופטימיזציה של צריכת הספק, ביצועים ושטח סיליקון באמצעות 25G PHY IP DesignWare, וגם מפגשים טכניים בנושאי DDR4, HBM2 ו-PCI Express 4.0 IP.

הרכב החכם גנב את ההצגה

אחד המסלולים שמשכו עניין רב באירוע הוא מסלול טכנולוגיות הרכב (automotive). הרצאה פופולרית במסלול זה עסקה במשפחת המעבדים החדשה של סינופסיס, DesignWare ARC HS4x ו-HS4xD, המשפרים ביצועי RISC ו-DSP עבור יישומים של הקצה העליון ובכללם יישומי בקרה, בידור ומידע לרכב, לצד ממשקי אדם-מכונה מתקדמים. הרצאות נוספות עסקו בעמידה בתקן הבטיחות ISO 26262 עבור מערכות ADAS – advanced driver assistance systems, מערכות על גבי שבב עם IP לרכב ומעבדים המאפשרים יכולות ראייה, בטיחות ואבטחת מידע בכלי רכב אוטונומיים.

אחת ההרצאות המשמעותיות ביותר באירוע, שהיוותה חלק ממסלול ה-low power, הציגה מתודולוגיה להערכת צריכת הספק בשלבים מוקדמים של התכנון. מסלול ה-Analog Mixed Signal התמקד בנושאים הקשורים בכלי ה-Custom Compiler וה-CustomSim של סינופסיס. מסלול ה-Verification Continuum הציג את את הפלטפורמה המובילה של סינופסיס בתחום הווריפיקציה, המספקת מענה לתיקוף של מערכת שלמה, כולל רמות ה-system, האמולציה ותכנון אבות הטיפוס (prototyping). לצד זאת, מסלול ה-prototyping כלל הרצאה בנוגע למתודולוגיית partitioning עבור תכנון SoCs (מערכות על גבי שבב).

שיתוף פעולה קהילתי

במסלול אבטחת התוכנה והסייבר עסקו ההרצאות בנושאים פופולריים דוגמת ניהול סיכוני צד שלישי בקוד תוכנה, ניתוח סטאטי, מדידת רמת האבטחה האמיתית של התוכנה, מתודולוגיות לפיתוח מהיר בתחום הסייבר וניהול של נקודות תורפה (vulnerabilities) בלתי ידועות. מתי ויסמן, המנהל הטכני (Director of Applications Consulting) של סינופסיס ישראל (בתמונה למעלה), אמר מקצועני סינופסיס משתפים פעולה באופן הדוק ביותר עם קהילת המתכננים כדי לרכוש ידע מעמיק על האתגרים של המשתמשים. "גיבשנו עבור SNUG Israel תוכנית שלא רק פורסת את האתגרים הקריטיים הללו בפני הקהל הישראלי, אלא גם מציעה כלים מקיפים, אפקטיביים ומעשיים לנהל אותם באופן הטוב ביותר".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני