כנס NIDays 2017 של National Instruments יתקיים ב-4 בדצמבר בהילטון תל-אביב

19 אוקטובר, 2017

הכנס מיועד למהנדסים, מדענים וחוקרים העוסקים בפיתוח מערכות אלקטרוניות. תוצג מערכת LabVIEW NXG 2.0 החדשה, ויתקיימו הרצאות בתכנון אנטנות ו-SDR, מערכי בדיקה אוטומטיים, השפעת הרכב האוטונומי על התעשייה ועוד

NIDAYS 2017

כנס NIDays 2017 של חברת National Instruments, יתקיים ביום ב', 4 בדצמבר 2017 במלון הילטון בתל-אביב. הכנס מיועד למהנדסים, מדענים וחוקרים העוסקים בפיתוח מערכות. בכנס יוצגו החידושים העיקריים בתוכנת LabVIEW, כולל סקירה של כל החידושים בגירסה החדשה, LabVIEW NXG 2.0.

הכנס ייערך במתכונת של ארבעה מושבים נפרדים. במושב ההתפתחויות הגלובליות יתקיימו הרצאות על השפעת הרכב האוטונומי על תעשיית הרכב העולמית, טכנולוגיות Software Defined Radio חדשות, טיפים מעשיים בבניית מערכות DAQ ושימוש ב-LabWinows/CVI בידי מתכנתי ANSI C.

במושב הבדיקות וה-RF יוצגו חידושים במיכשור לבדיקות ATE ותכנונים משובצים, תכנון אנטנות Phased-Array ושיטות מעשיות לתכנון מערכות בדיקה אוטומטיות. במושב המערכות המשובצות והבקרה התעשייתית יוצגו טכניקות שימוש בלימוד מכונה בסביבת Industrial IoT, שיקולים מעשיים בקישור LabVIEW לפלטפורמות IoT תעשייתי ועוד. מושב האקדמיה יציג את התוכניות של נשיונל אינסטרומנטס לתמיכה באקדמיה, ודוגמאות מהשטח לפרוייקטים משותפים.

למידע נוסף והרשמה: NIDays Tel Aviv 2017

תוכנית הכנס:

NIDays 2017 Agenda

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני