קרן פימי רוכשת את השליטה בפי.סי.בי טכנולוגיות

14 נובמבר, 2017

קרן ההשקעות חתמה על מזכר הבנות לרכישת 51% ממניות חברת פיסיבי, העוסקת בייצור מעגלים מודפסים, תמורת 125 מיליון שקל. מניית פיסיבי זינקה ב-40%

קרן ההשקעות פימי (FIMI) של ישי דוידי רוכשת את השליטה בחברה נוספת בתעשיית האלקטרוניקה הישראלית. היום הודיעה חברת פי.סי.בי טכנולוגיות (PCB Technologies), שעוסקת בייצור מעגלים מודפסים, הודיעה לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות עם קרן פימי להשקעה של כ-125 מיליון שקל בחברה וזאת בתמורה להקצאה של 51% מהמניות. בעקבות הדיווח מזנקת היום מנייתה של פי.סי.בי בלמעלה מ-40%.

העסקה תבוצע לפי מחיר מניה של 3.63 שקל, המשקף לפי.סי.בי שווי חברה של כ-245 מיליון שקל אחרי ההשקעה, וכ-8% מעל מחיר המנייה לפני פתיחת המסחר היום. אם תושלם העסקה, פימי תהיה בעלת השליטה בחברת פי.סי.בי, ותקבל את הזכות למנות מטעמה את רוב הדירקטורים במועצת המנהלים של פי.סי.בי.

כיום בעלת השליטה בפי.סי.בי היא חברת פריורטק, המחזיקה בכ-70% ממניות החברה. פריורטק היא גם הבעלים של חברת קמטק. קרן פימי, אשר נוסדה בשנת 1996, מנהלת נכסים בהיקף של 3.5 מיליארד דולר, ובין היתר מחזיקה בשליטה בחברות אורביט, יוניטרוניקס ות.א.ת מערכות.

פי.סי.בי, שנוסדה ב-1993, עוסקת בייצור מעגלים מודפסים ובהרכבה של רכיבים ומערכות. עיקר לקוחותיה של החברה הם בשוק הביטחוני והרפואי. תחום פעולה עיקרי אחד של החברה הם ייצור מעגלים מודפסים מתוחכמים ומורכבים מבחינת הגמישות, הצפיפות, מספר השכבות והעמידות לחום. פי.סי.בי מתמחה בייצור סדרות קטנות ובינוניות במועדי אספקה קצרים. תחום הפעילות העיקרי השני הוא הרכבת כרטיסים אלקטרוניים ומערכות.

ברבעון הראשון לשנת 2017 דיווחה החברה על הכנסות של 75.3 מיליון שקל, לעומת 76.9 מיליון שקל, ורווח נקי של 3.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2016.

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , סמיקונדקטורס