דאסו הציגה בישראל את הגרסה החדשה של SIMULIA

29 דצמבר, 2017

״כיום SIMULIA יכולה לספק יכולות מידול וחישוב מהירות בתחומים מורכבים כמו התעייפות של חומרים, חישובי אלקטרומגנטיות, חישובים מרובי סקלות, קינטיקה של גזים, מכניקת זורמים ומוצקים ועוד"

SIMULIA DASSAULT SYSTEMES

חברת דאסו סיסטמס ונציגתה בישראל ADCOM Consulting, הציגו בישראל את כלי הסימולציה המתקדמים ממשפחת SIMULIA במסגרת פורום משתמשי SIMULIA לשנת 2017 (SIMULIA User Forum), שהתקיים במלון דניאל בהרצליה. באירוע השתתפו גם   של דאסו סיסטמס, ביניהם מנהל המכירות הטכני צ׳אבדר גיאורגייב, ויועץ הפתרונות בוזהידר ניידנוב של SIMULIA Euromed. בכנס השתתפו נציגים מהאקדמיה הישראלית ומהתעשיות הביטחוניות, תעשיות התעופה, הרכב, המכשור הרפואי, ההייטק וחברות סטארט-אפ.

תוכנת SIMULIA היא כלי המידול והסימולציה של דאסו סיסטמס ונחשבת לאחד מהיישומים הפופולריים בתעשיות הייצור והפיתוח בישראל. היא מופיעה כחלק אינטגרלי של פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. יישומי SIMULIA כוללים את חבילת ABAQUS לניתוח מערכות בשיטת ה-finite element analysis, הנדסה באמצעות מחשב, ואפליקציית הניתוח CATIA. בין השימושים שהודגמו בכנס: שימוש ב-SIMULIA ו-CATIA לפיתוח סטנט ללב בחברת מדינול ותכנון חלקים סילוניים במפעל מנועי בית שמש. דובי אברהם, מהנדס בחברת Green Ride, סיפר שמכיון שהם חברת סטארט-אפ, הם בחרו ב- Abaqus Explicit לאיבחון המוצר שלהם וללא צורך בפיתוח אב טיפוס מלא.

מנכ״ל דאסו סיסטמס ישראל, אלי בויקיס אמר שדאסו סיסטמס משקיעה רבות ברכישת פתרונות מתקדמים לתחומים כמו אלקטרומגנטיות, אופטימיזציה פרמטרית וטופולוגית, סימולציות למבנים שונים ולהנדסת מערכות. "הרכישות האחרונות של החברה, כמו רכישת חברת No Magic המתמחה בתחום הנדסת מערכות ו-Exa Corporation המספקת תוכנת סימולציה להנדסת מוצרים, מעידות על היכולת שלנו לתת מענה כולל בכל תחומי ההנדסה״. מנכ״ל ADCOM Consulting שמוליק קידר,אמר שבשנה האחרונה בוצעו שיפורים רבים בתוכנת סימוליה. ״כיום היא יכולה לספק יכולות מידול וחישוב מהירות בתחומים מורכבים וחדשניים כמו חישובי התעייפות של חומרים, חישובי אלקטרומגנטיות, חישובים מרובי סקלות, חישובי קינטיקה של גזים, מכניקת זורמים ומוצקים ועוד".

למידע נוסף: www.3ds.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני