DSPG ו- HearMeOut משיקות רשת חברתית מבוססת קול לרכב

7 ינואר, 2018

המעבד הקולי SmartVoice של DSPG יאפשר לנהגים להשתמש ברשת החברתית HearMeOut באמצעות הוראות קוליות ללא מגע יד

חברת DSPG מהרצליה והסטארט-אפ הישראלי HearMeOut, שפיתח רשת חברתית המבוססת על פוסטים קוליים, משתפות פעולה בתחום יישומי הבידור לרכב מחובר. שתי החברות הודיעו על השקת מוצר חדש בשם HOOP, המאפשר לנהגים לשלוט ברשת HearMeOut במהלך הנסיעה, להעלות פוסטים קוליים ולשמוע תכנים מהפיד האישי באמצעות חיווי קולי וללא מגע יד. שתי החברות יציגו את הפיתוח המשותף בכנס CES בלאס וגאס, אחד הכנסים הגדולים בתעשיית האלקטרוניקה, שיתקיים השבוע, ובו צפויות לא מעט חברות ישראליות בתחומים שונים להציג את פיתוחיהן.

בניגוד לטוויטר, המבוססת על סטטוסים טקסטואליים, ואינסטגרם, המבוססת על שיתוף תמונות, HearMeOut היא רשת חברתית המבוססת על פוסטים קוליים. הרשת מאפשרת למשתמש לשתף חוויות מחייו באמצעות סטטוסים קוליים באורך של 42 שניות. באחרונה נכנסה הרשת לרשימת 50 הרשתות החברתיות המובילות ביותר בחנות האפליקציות של אפל. HearMeOut הוקמה ב-2014 והיא נסחרת בבורסה של אוסטרליה לפי שווי שוק של 6 מיליון דולר.

המיקוד הקולי של הרשת החברתית עשוי להפוך אותה למתאימה במיוחד לתחום הרכב הבידורי. המגמה בתחום הרכב הבידורי היא לשלב טכנולוגיות שיאפשרו לנהג להפעיל את היישומים ללא מגע יד, בין אם באמצעות חיווי קולי ובין אם באמצעות מחוות יד פשוטות. המוצר המשותף, HOOP, מתבסס על המעבד הקולי SmartVoice DBMD4 של DSPG, שמתאפיין בהספק נמוך המאפשר לו לפעול באופן תמידי. השבב של DSPG, שמיועד במיוחד ליישומי קול-נהג, כולל אלגוריתמים מתקדמים המסייעים להפחית את רעשי הרקע ולקלוט את קולו של הנהג באופן ברור גם בזמן נסיעה רועשת.

עבור DSPG, המוצר המשותף נועד להמחיש לתעשייה את יתרונות המעבדים הקוליים שלה ליישומי קול-נהג, שהולכים וצוברים תאוצה בתחום הרכב הבידורי. "בתעשיית הרכב מזהים כי קול הוא הממשק הידידותי ביותר למשתמש, ועם השקת HOOP אנחנו שמחים לשתף פעולה עם HMO כדי להמחיש כיצד השבב SmartVoice מסוגל לתת מענה לסביבה המאתגרת הזו," אמר עופר אליקים, מנכ"ל DSPG.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , IOT