QualiTest הישראלית פותחת מרכז בדיקות תוכנה ברומניה

8 ינואר, 2018

בשלב הראשון יגוייסו כ-100 עובדים ברומניה. ההשקעה במרכז החדש תסתכם בכשלושה מיליון דולר. קווליטסט נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת חברת מקומית

Qualitest CEO

חברת QualiTest הישראלית פותחת מרכז בדיקות תוכנה חדש ומתקדם בבוקשט, רומניה, בעלות של כשלושה מיליון דולר. במרכז יועסקו מהנדסי בדיקות, מפתחי אוטומציה ומומחי Business Assurance. מרכז זה הינו חלק מפעילות ה-Off-shore שקווליטסט מציעה ללקוחותיה. חברת QualiTest מפתח-תקווה נחשבת לאחת מחברות בדיקת איכות תוכנה ו-Business Assurance הגדולות בעולם. כיום היא מעסיקה כ-3,000 עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה והודו, מתוכם כ-1,500 בישראל. החברה מפתחת פתרונות מותאמים לתחומים תעשייתיים כמו אלקטרוניקה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, תעשייה ועוד. לחברה יותר מ-500 לקוחות.

החברה מסרה שבשלב הראשון יגוייסו למרכז החדש כ-100 עובדים ברומניה. בנוסף, החברה מתכננת לבצע רכישה של חברת בדיקות רומנית מקומית בסכום שאינו ידוע, במטרה לפתח את תחום משחקי הווידאו בחברה. "פתיחת המרכז היא חלק מתהליך ההתרחבות של QualiTest בשנים האחרונות", אמרה מנכ"לית QualiTest בישראל, טלי שם טוב (בתמונה למעלה. צילום: שי אוקנין). המטרה שלנו היא להיות להיות חברת ה-Testing וה-Business Assurance המובילה בעולם, ולספק פתרונות חדשניים ואטרקטיביים הן עסקית והן טכנולוגית".

צמיחה באמצעות מיזוגים רכישות

קווליטסט הוקמה ב־1998 על-ידי אלי מרגולין ואייל זילברמן, המשמש כמנכ"ל. החברה אינה מפרסמת את נתוניה העסקיים, אך לטענתה היא חברת בדיקות התוכנה השנייה בגודלה בעולם. בשנים האחרונות היא הרחיבה את מגוון השירותים באמצעות סדרת רכישות: ב-2012 היא רכשה את חברת הבדיקות ההולנדית Four Oaks, ב-2013 את חברת הבדיקות הבריטית TCL ובנובמבר 2016 את חברת Test Direct הבריטית. בחודש יולי 2017 היא רכשה את חברת בדיקות ה-SAP הבריטית Experior. מקורות בתעשייה העריכו את סכום העסקה בכ-20 מיליון דולר.

בחודש בספטמבר 2016 רכשה קרן ההשקעות האמריקנית מרלין אקוויטי פרטנרס 75% ממניות קווליטסט לפי שווי חברה של 300 מיליון שקל. השאר נמצאים בידי המייסדים.

למידע נוסף: www.qualitestgroup.com

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני