סגנטק פיתחה פלטפורמת ניהול כללים בתכנון שבבים

17 ינואר, 2018

הפתרון החדש מאפשר ליצרני שבבים לקרוא באופן אוטומטי סט שלם של כללי תכנון ממאגרי הנתונים או מהקבצים הפנימיים שלהם, ולסנכרן אוֹתָם עם סט הבדיקות

SAGANTEC

חברת סגנטק מחיפה (Sagantec) השלימה את הגרסה הראשונה של מערכת iDRM החדשה שלה (iDRM 5.0), המהווה פלטפורמה לפיתוח וניהול של כללי תכנון שבבים (Semiconductor Technology Design Rules). המוצר החדש כולל ממשק משתמש חדש eDRM – electronic Design Rule Manual, שפותח על-ידי חברת סייג' (Sage Design Automation) הנמצאת בבעלותה המלאה. הפתרון החדש מאפשר ליצרני שבבים לקרוא באופן אוטומטי סט שלם של כללי תכנון ממאגרי הנתונים או מהקבצים הפנימיים שלהם, ולסנכרן אוֹתָם באופן אוטומטי עם מערכת iDRM.

מערכת iDRM החדשה מייצרת אוטומטית את סט הבדיקות  (DRC – Design Rule Check הדרוש עבור כללים אלה, ועבור כל תוספת או עידכון לכללי התכנון. החברה גם שילבה את iDRM 5.0 עם מערכת DRVerify שלה, המייצרת באופן אוטומטי בדיקות QA עם כיסוי גבוה לכל חוקי התכנון ומשתמשת בהם לאמת את ה-DRC-runset. המוצר החדש מאפשר ליצרני מוליכים למחצה לפתח טכנולוגיות וכללי תיכנון במהירות רבה יותר, עם פחות שגיאות, ולספק עדכוני טכנולוגיה ללקוחות שלהם תוך זמן קצר יותר.

סגנטק מפתחת כלי תוכנה לתכנון מוליכים למחצה (EDA), בעיקר באמצעות חברת הבת שלה סייג' שהוקמה בסוף שנת 2012. כלי התוכנה מיועדים ללקוחות שבידם תוכניות של רכיבים אלקטרונים, ומעוניינים להסב את תוכניות הייצור של הרכיבים ולהתאימם לטכנולוגיות ייצור מתקדמות. התהליך הזה מקצר את זמני התכנון על-ידי שימוש חוזר בתכנון קיים. בשנת 2013 הכריזה סייג' על השקת טכנולוגיית iDRM אשר חוסכת בזמן ההגדרה של חוקי התכנון של שבבים בתהליכי ייצור חדשים. הפלטפורמה מבטיחה את נכונות החוקים במטרה לסייע ליצרני שבבים להעביר את התכנון מתהליכי ייצור ישנים לתהליכי ייצור מתקדמים יותר.

החברה עובדת בשיתוף פעולה עם קיידנס, HP ועם EDAcon. סגנטק מוחזקת ב-38.1% על-ידי קרן תעוזה, הנסחרת בבורסה בתל אביב. תעוזה השקיעה עד כה ב-27 חברות בסכום כולל של 57 מיליון דולר. עד היום מימשה החברה את השקעתה ב-18 חברות.

למידע נוסף: www.sage-da.com

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני