סופטבנק בחרה בסיקוונס לחיבור מכשירי IoT לדור הרביעי

29 ינואר, 2018

סופטבנק, ספקית הסלולאר הגדולה ביפן, תשתמש בפלטפורמת Monarch של סיקוונס מפתח תקווה כדי להרחיב את חיבור מכשירי IoT לתקשורת LTE ביפן

SEQUANS

חברת סיקוונס (Sequans Communications) מפתח תקווה, המייצרת שבבי תקשורת LTE לספקיות סלולאר, חתמה על הסכם עם Softbank Corp לשימוש בפלטפורמה של סיקוונס כדי לאפשר חיבור של מכשירי IoT לרשתות תקשורת מהדור הרביעי (LTE). Softbank Corp, המשתייכת לענקית הטלקומוניקציה היפינית סופטבנק, היא ספקית שירותי הסלולאר הגדולה ביפן. יפן היא אחד משווקי ה-IoT הגדולים והמתפתחים בעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה סופטבנק תעשה שימוש בפלטפורמת Monarch של סיקוונס. מונארך הינו מערכת-על-שבב המיועדת לספק קישוריות בתקניLTE-M  ו- NB-IoTלמכשירי IoT הפועלים בפס צר (Narrowband) ובהספק ובקצב העברת מידע נמוכים, כגון מדי תשתית, חיישנים תעשייתיים, רצועות מדידה בריאות וספורט ואביזרים לבישים ויישומים נוספים לתחומי הבית החכם והעיר החכמה. מונרך היא פיתרון קישוריות LTE הכולל פס רחב, מקמ"ש RF, יחידת הספק וזיכרון RAM על גבי שבב זעיר בגודל של 6.5 ס"מ על 8.5 ס"מ. השבב מתאפיין בהספק נמוך מאוד, הן במצב פעיל והן במצב רדום,

שתי החברות עורכות כעת מבדקים בפלטפורמת מונארך של סיקוונס באמצעות ציוד התקשורת של סופטבנק ביפן, ומפתחות טכנולוגיה בדיקה ייעודית הפועלת בפרוטוקול LwM2M (lightweight M2M), פרוטוקול הקובע את התקשורת בין תוכנת המשתמש במכשיר IoT לבין השרת של ספק השירות. פיתוח הטכנולוגיה נועד להעביר בזמן אמת ובאופן רציף את נתוני מבדקי התקשורת ברמת המכשיר ובכך לסייע להאיץ את חיבור מכשירי IoT חדשים לרשת ה-LTE של סופטבנק.

סמנכ"ל חטיבת ה-IoT בסיקוונס דני קיידר אמר כי סופטבנק שמה לעצמה למטרה לקדם ביפן קישוריות LTE למכשירי IoT מכל הסוגים. "אנחנו שמחים לשתף פעולה סופטבנק ולהעשיר את האקוסיסטם עם קישורית LTE למשתמשי IoT ברשת של סופטבנק."

סיקוונס קומיוניקיישנס נוסדה ב-2003 על ידי ג'ורג' קרם. החברה מייצרת שבבים המספקים תקשורת אלחוטית בתקן LTE לדור הרביעי ליצרניות סלולאר. החברה פיתחה שני משפחות של מוצרים: שבבי StreamrichLTE, המיועדים לתקשורת בפס רחב עבור מכשירי סלולאר, ושבבי  ,StreamliteLTEהמיועדים לתקשורת למכשירי IoT הפועלים בפס צר. לחברה יש משרדים נוספים ברחבי העולם הכוללים את ארה"ב, בריטניה, ישראל, סינגפור וטייוואן. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 140 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , תקשורת אלחוטית