Waze נכנסת לדגמי 2018 של חברת פורד ב-2018

4 פברואר, 2018

כל דגמי 2018 של חברת פורד שיושקו בשבועות הקרובים ויהיו מצוידים במערכת SYNC 3 בגרסה 3.0 ומעלה, יתמכו ביכולת להציג את Waze על-גבי מסך המגע שבמכונית

WAZE in FORD

יצרנית הרכב פורד שילבה את אפליקציית Waze בתוך מערכות SYNC AppLink שלה, המאפשרת להתקין אפליקציות של סמערטפון במערכת המידע והבידור הממונעת. משתמשי Waze יוכלו לקבל הוראות ניווט ומידע על מצב התנועה בזמן אמת על גבי מסך המגע של SYNC 3, ולשלוט באפליקציה באמצעות פקודות קוליות. החברה מסרה שהיא ביצעה אינטגרציה מלאה בין שתי הפלטפורמות אשר כוללת תמיכה מובנית במכשירים מבוססי iOS. לקוחות פורד יוכלו לחבר את הסמארטפון שעליו מותקנת אפליקציית Waze אל שקע ה-USB שבמכונית, ואפליקציית הניווט תוצג ישירות על גבי מסך המגע המובנה.

הממשק החדש יעניק לנהגים גישה קלה ונוחה לפונקציות השונות של Waze דרך צג גדול יותר ובשילוב עם מערכת האודיו הפנימית ברכב. כל התכונות של Waze יהיו נגישות דרך מסך המגע המובנה בדגמי פורד, כולל פיצ׳רים עדכניים, כמו Talk to Waze, המאפשר לשלוט באפליקציה באמצעות פקודות קוליות, וכולל תמיכה במסלולי נסיעה שיתופית (HOV) המציגים אפשרויות ניווט נוספות וזמני הגעה המבוססים על נסיעה בנתיבים ייעודיים לכלי-רכב בתפוסה גבוהה.

החברה מסרה שכל דגמי 2018 של חברת פורד שיושקו בשבועות הקרובים ויהיו מצוידים במערכת SYNC 3 בגרסה 3.0 ומעלה, יתמכו ביכולת להציג את Waze על-גבי מסך המגע שבמכונית. כלי רכב אחרים של פורד המותאמים ל-SYNC 3 יתמכו באפשרות החדשה לאחר התקנת עדכון (באופן אלחוטי או באמצעות USB).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות