Keysight הציגה בברצלונה פתרונות בדיקה לדור החמישי

28 פברואר, 2018

הדור החמישי (5G) מוסיף מורכבות חדשה למפעילות הסלולר: ספקטרום תדרים שונה, frequency bands, ויותר נקודות ממסר, וזאת בשעה שהחברות נדרשות לספק שירותים חדשים לשווקים חדשים

Keysight booth at MWC 2018

חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) מציגה בתערוכת Mobile World Congress 2018 בברצלונה פתרונות בדיקה ומדידה חדשים עבור טכנולוגיות הדור החמישי (5G). בהם פתרון 5G Packet Core Live Testing שלהערכת החברה הוא הפתרון הראשון בתעשייה לבדיקת רשתות בתנאי התרחבות. הוא מיועד לספק למפעילות הרשת תובנות בזמן אמת בתחום איכות השירות שלהן (Quality of Service), באמצעות ביצוע הערכה מהירה של היקף וביצועי רשת הליבה. הפתרון מציג API מסוג REST שניתנים לשילוב קל לתוך מסגרות האוטומציה או כלי הפיתוח.

בנוסף, קיסייט הביאה לתערוכה את מערכת Nemo Wireless Network Solutions לבדיקת קישויות של אבזרי אינטרנט מקושרים. הוא כולל בדיקות שטח בזמן אמת של C-IoT לווידוי הכיסוי של NB-IoT או LTE-M ואופטימיזציה של איכות הרשת. מערכת Nemo Xynergy מספקת אנליטיקה לצורך ביצוע אופטימיזציה של התשתית האלחוטית (Radio Access Network), כולל אנליזה של מידע מסוג OSS מכל ספקיות התשתיות המובילות, ואנליזה על כל המידע ב-RAN באמצעות פתרון יחיד. בנוסף, קיסייט מציגה את הפתרון הראשון לסימולציה של רשת 5G ו-UE התומך בהרחבת הרשת, החל משלב הבדיקות הראשונות ועד לאימות הביצועים של המכשירים והרשתות בשלבי הפריסה.

הדור החמישי (5G) מוסיף מורכבות חדשה למפעילות הסלולר: ספקטרום תדרים שונה, frequency bands, ויותר נקודות ממסר, וזאת בשעה שהחברות נדרשות לספק שירותים חדשים לשווקים חדשים. "פתרונות הבדיקה של קיסייט לעולמות ה-5G וה-IoT מאפשרים למפעילות המובייל לקבל תובנות ולאמת יכולות בכל טווח הפעילות", אמר מנהל קבוצת פתרונות למפעילות תקשורת בקיסייט, גארט ליס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , חדשות , ציוד בדיקה