קיסייט תקיים בישראל סמינר למדידות Signal Integrity

27 מרץ, 2018

הסמינר יתקיים ב-23 באפריל בפתח תקווה וב-23 במאי בחיפה, ויוצגו בו טכניקות חדשות לאפיון ומדידת בעיות בתקשורת מהירה כמו ריצוד, הפרעות הדדיות, אותות חוזרים, שימושים חדשים במדידות RF באמצעות אוסילוסקופים, ועוד

KEYSIGHT TECHNOLOGIES

חברת קיסייט (Keysight Technologies) תקיים בחודשים אפריל ומאי השנה שני סמינרים מקצועיים בישראל בתחום המדידות והניתוח של שלמות האות (Signal Integrity). הסמינרים יתקיימו בפתח תקווה (23 אפריל 2018) ובחיפה (23 מאי 2018). הנושאים המרכזיים יהיו מדידות מתקדמות של אותות מרצדים (Jitter Measurements), ניתוח של הפרעות הדדיות (Crosstalk Analyses), מדידת אותות חוזרים (TDR Measurements), שימוש באוסילוסקופים ביישומי RF וניקוי המדידה מעיוותי מערך המדידות (Embedding & De-embedding).

מדובר בסמינר בינלאומי נודד של חברת קיסייט תחת הכותרת Signal Integrity Hotspots. הוא מיועד לסייע למפתחים להתמודד עם הצורך בתכנון זהיר של מערכות דיגיטליות מהירות מאוד. במהלך הארוע יוצגו פתרונות מדידה ומכשירי המדידה החדשים ביותר של החברה. מדידות ריצוד מהוות אחד מהאתגרים החשובים בתכנון ערוצי תקשורת טוריים שהשימוש בהם נמצא בעלייה תלולה. הן דורשות התייחסות זהירה לתכונות המערכת הנבדקת, דוגמת קצב טיופסי של הופעת שגיאות בביטים (Bit Error Ratio), מערך אותות השעון, תכונות התזמון של ה-PLL, ההשפעות ההדדיות בתוך המעגל ועוד.

גם תופעת ההפרעות ההדיות מהווה מרכיב מרכזי בתכנון ערוצים טוריים מהירים: היא משבשת את השידורים, "סוגרת" את דיאגרמת העין ומזריקה ריצודים אל תוך המערכת. אחד מהקשיים המרכזיים בהתמודדות עימה קשור לזיהוי מקור ההפרעות שהיא מייצרת, כדני לנטרל אותו ולשפר את שלמות האות הכוללת. בסמינר יוצגו טיפים וטכניקות מתקדמות לשיפור שלמות האות במערכת באמצעות מדידות וניתוח התופעות של אותות חוזרים בקווי התקשורת (TDR/TDT). המדידות האלה מאפשרות לאפיין את תכונות ערוץ התקשורת ולזהות בעיות העשויות לפגוע שלמות האות.

שני נושאים מרכזיים נוספים בסמינר יהיו כיצד להתמודד עם הפרעות המגיעות מפרובים, כבלים ואמצעים אחרים המקשרים בין היחידה הנמדדת לבין מכשיר המדידה, וכן שיטות חדשות ללכידת אות וניתוח אותות RF באמצעות אוסילוסקופים.

הסמינר, כאמור, יתקיים פעמיים: בחודש אפריל בפתח תקווה ובחודש מאי בחיפה.

למידע נוסף ורישום, הקליקו: Signal Integrity Measurement Insights

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , צב"ד , ציוד בדיקה