סינופסיס: גרסה חדשה של LucidDrive לסימולציית נהיגה לילית

23 אפריל, 2018

גרסה 2017.12 של תוכנת LucidDrive מאפשרת למפתחים לבצע סימולציה של טכנולוגיית פיקסל-אור במטרה לשפר את הבטיחות והיעילות של התאורה הקדמית בכלי-רכב

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה על הגרסה החדשה של תוכנת LucidDrive, המאפשרת למתכננים לבצע סימולציה של ביצועי התאורה הקדמית בכלי-רכב בעת נהיגה בלילה. תוכנת LucidDrive בגרסה 2017.12 כוללת את טכנולוגיית פיקסל-אור לתאורה קדמית מסתגלת (AFS – Adaptive Front-lighting System) המאפשרת סימולציה ברזולוציה גבוהה באמצעות תאי תאורה אינדיבידואליים. מערכת פיקסל-אור מחלקת את אלומת האור של התאורה הקדמית למקטעים זוויתיים שבכל אחד מהם ניתן לשלוט בנפרד במטרה להתאים אותם לתנאים משתנים של נהיגה ותעבורה.

יצרני רכב וספקי התאורה ממוקדים בקידום טכנולוגיה זו מכיוון שיכולת ההסתגלות של תאורת הפיקסלים הקדמית עשויה להגדיל באופן משמעותי את הבטיחות בנהיגת לילה. תכונת AFS Masking PixelLight של LucidDrive מבצעת סימולציה של טכנולוגיית פיקסל-אור על ידי זיהוי התעבורה המתקרבת והעוקפת, חישוב תאי השטח המגבילים את הרכב ויצירה של מתווי הצללה הניתנים להגדרה בידי המשתמש. פונקציות אלה שימושיות עבור מתכננים בתחום הרכב הן בשלבי הפיתוח והן בשלבי הבדיקה של מערכות פיקסל-אור.

הסימולציות של LucidDrive בגרסה החדשה כוללים ביצועים כמו ייעול מידול תנועת רכב בצד ימין להפחתת צריכת ההספק לחישוב, וזיהוי גורמי תעבורה בסימולציות AFS ו-Advanced Driving Beam. "סימולציות וירטואליות של נהיגת לילה מהוות פלטפורמה אידיאלית להערכת יכולות התגובה הדינמית של מערכות AFS", אמר ג'ורג' בייז, סגן נשיא קבוצת הפתרונות האופטיים של סינופסיס. "תוכנת ה-AFS Masking PixelLight של LucidDrive מספקת ביצועים גבוהים ואימות אמין של תגובת מערכת הפיקסל-אור לנהיגה בעיקול, להזזה של ההגה, למפגש עם גורמי תעבורה ולמצבי כביש משתנים ועוד".

למידע נוסף: www.synopsys.com/optical-solutions/lucidshape/luciddrive.html

חברת סינופסיס פיתחה מערך שלם של פתרונות תכנון עבור תעשיית הרכב, בהם פתרונות Silicon to Software לפיתוח שבבים ותוכנה ליישומי בידור ומידע, ADAS (מערכות עזר מתקדמות לנהג), V2X – Vehicle to Everything ויישומים לנהיגה אוטונומית.

למידע נוסף: www.synopsys.com/automotive

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני