LeaderMES מחברת מפעלים ישנים לעידן הדיגיטלי

24 אפריל, 2018

החברה, שהשלימה גיוס של 5 מיליון דולר, פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לחבר קווי ייצור מיושנים לכלי איסוף וניתוח חכמים המסייעים להגדיל את הפיריון

חברת LeaderMES מחיפה, שפיתחה פיתרון שמאפשר למפעילי ייצור לחבר קווי ייצור מיושנים לפלטפורמת מעקב וניתוח מבוססת ענן, השלימה גיוס של 5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית פירסטיים (Firstime). החברה, שמרבית לקוחותיה כיום הינם בעיקר בישראל, מתכוונת להשתמש בכסף כדי להתרחב לשווקים בינלאומיים ולהאיץ פיתוח של טכנולוגיות חדשות.

LeaderMES פיתחה פלטפורמה שמסייעת למפעילי ייצור קטנים ובינוניים לשדרג את קווי הייצור המיושנים שלהם, שאינם מחוברים לרשתות תקשורת, לגשר על הפער הטכנולוגי ולהתאים את קווי הייצור שלהם לעידן הדיגיטלי, המכונה בעולם התעשייה גם Industry 4.0. המערכת של LeaderMES אוספת בזמן אמת באמצעות התקני IoT נתונים מציוד הייצור במפעל ומעבירה את הנתונים לפלטפרומת ענן שמאפשרת למנהלי המפעלים לנתח באמצעות אפליקציות חכמות מגמות ולקבל החלטות מושכלות שיסייעו להם לייעל את מערך הייצור, לשפר את הפריון, למקסם את השימוש בחומרי הגלם, לזהות תקלות ועוד.

הפלטפורמה ניתנת להתקנה פשוטה ומהירה תוך שעות ספורות בשיטת Plug and Play, ומאפשרת למפעלי תעשייה התאמות לשינויים בקווי הייצור. על פי החברה, הפלטפורמה שלה מסייעת למפעילי ייצור להפחית ב-10% את צריכת האנרגיה, להגדיל ב-20% את תפוקת הציוד ולצמצם ב-3% את בזבוז חומרי הגלם.

LeaderMES הוקמה ב-2015 על ידי אמיר אלוני, המשמש כמנכ"ל. אלוני ציין כי הפיתרון של החברה מסייע ליצרנים לזהות בעיות בייצור ולתקן אותן במהרה, מה שמוביל לחיסכון משמעותי בעלויות האנרגיה והציוד. "הפלטפורמה יכולה למלא תפקיד משמעותי בתהליך ההתאמה של המפעל לכלכל הגלובלית התחרותית ולעמוד בדרישות של התעשייה, וזאת מבלי לשנות את מצבת כוח האדם שלהם ולשמור על המשרות המקומיות."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , גיוסי הון , תעשייה ישראלית