סינופסיס רוכשת את Silicon and Beyond כדי לחזק את קו SerDes IP

21 מאי, 2018

"הרכישה מדגישה את המחויבות של סינופסיס להרחיב את קו מוצרי DesignWare IP, כדי לסייע למתכננים לעמוד בדרישות של רוחב פס והספק הנדרשות היום במערכות על  גבי שבב (SoC) מתקדמות לעיבוד נתונים"

חברת סינופסיס (Synopsys) רכשה את חברת Silicon and Beyond המתמחה בקניין רוחני (IP) של טכנולוגיית SerDes במהירות גבוהה, הנמצאת בשימוש ביישומי עיבוד אינטנסיביים דוגמת לימוד מכונה, מחשוב ענן ורשתות תקשורת. הרכישה נעשית במסגרת אסטרטגיית מיקוד של סינופסיס בפתרונות SerDes, במטרה לספק מענה לצורך בהעברה אמינה של נתונים בכמויות גדולות בין שבבים, מוצרי Backplane וחיבורים אופטיים. בעקבות העיסקה, יצטרף לסינופסיס צוות מהנדסי המו"פ של Silicon and Beyond, המתמחים ב-SerDes במהירות גבוהה.

החברה לא מסרה מה הם תנאי העסקה. מנכ"ל קבוצת הפתרונות בסינופסיס, יואכים קונקל (בתמונה למעלה), הסביר שהטכנולוגיה של Silicon and Beyond מאפשרת למתכננים לממש ערוצי תקשורת מהירים ואמינים לטווחים ארוכים ביישומי מחשוב ותקשורת מתקדמים. "הרכישה מדגישה את המחויבות של סינופסיס להרחיב את קו מוצרי DesignWare IP, כדי לסייע למתכננים לעמוד בדרישות של רוחב פס והספק הנדרשות היום במערכות על  גבי שבב (SoC) מתקדמות לעיבוד נתונים".

אודות DesignWare IP

סינופסיס מספקית פתרונות IP Core מוכחים בסיליקון עבור תכנונים של מערכות על-גבי שבב (SoC). קו מוצרי DesignWare IP של סינופסיס כולל ספריות לוגיות, זיכרונות משובצים, כלי בדיקה משובצים, IP לבדיקות, IP אנלוגי, IP לממשק קווי ולממשק אלחוטי, IP לאבטחת מידע, מעבדים משובצים ותת מערכות. בכדי להאיץ את הפיתוח, מציעה יוזמת IP Accelerated של סינופסיס קיטים לבניית אבות טיפוס IP, קיטים לפיתוח תוכנת IP ותת-מערכות IP. סינופסיס מספקת פתרונות  Silicon to Software עבור חברות טכנולוגיות ונחשבת לחברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. החברה מתמחה בתחוומי ה-EDA – Electronic Design Automation ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP cores) לתעשיית השבבים.

למידע נוסף: www.Synopsys.com/DesignWare

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני