חברת SolidRun נכנסת לתחום התמסורת של רשתות Wi-Fi

17 אוקטובר, 2018

פיתחה נתב תמסורת המממש את הפרוטוקול של PicoCELA היפנית, אשר מאפשר להקים רשתות Wi-Fi במתחמים גדולים, באמצעות תקשורת אלחוטית וכמעט בלי להתקין כבילת איתרנט פיסית

חברת SolidRun מיקנעם מתחילה לשווק תחנות בסיס אלחוטיות עבור רשתות Wi-Fi, במסגרת הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת PicoCELA היפנית. ההסכם נחתם לאחר שחברת SolidRun פיתחה עבור PicoCELA תחנת בסיס אלחוטית לרשתות Wi-Fi, המאפשרת מעבר חלק של המשתמש מנתב Wi-Fi אלחוטי אחד לאחר, ובניית תשתית תמסורת אלחוטית המקשרת את כל הנתבים בקמפוס מוגדר, במקום תשתית של כבלי איתרנט המשמשת כיום לחיבור הנתבים השונים באתרים כמו נמלי תעופה או מרכזי קניות, למשל.

הטכנולוגיה הזאת נקראת PicoCELA Backhaul Engine. מדובר בפרוטוקול תקשורת המקשר אלחוטית בין כל הנתבים המספקים שירות ללקוחות. הכבילה נעשית רק בשלב התקנת הנתב הראשון, לאחר מכן, עם הוספת כל נתב, הוא מתחבר אלחוטית אל הנתבים האחרים, והמערכת מארגנת את הרשת באופן אוטונומי. נתב התמסורת החדש של החברה,, מדגם PCWL-0400, פותח על-ידי חברת SolidRun על בסיס פרוטוקול PicoCELA ופלטפורמת ClearFog GT, של החברה, שהיא כרטיס מחשב המבוסס על שבב Marvell ARMADA A388, אשר כולל יציאות איתרנט בקצב של עד 10GbE ומאפשר ליישם ציוד קישוריות באמצעות תוכנה.

להערכת החברה, נתב התמסורת מקטין בכ-70% את כמות הכבילה המשמשת להקמת רשת ה-Wi-Fi המקומית. לדבר הזה יש השלכות על כלות מתן השירות, מפני שבמצב כיום פריסת קילומטרים של כבלי איתרנט בתוך מבסנים וקמפוסים היא יקרה מאוד ומקשה על מתן השירות. בנוסף, החברה טוענת שפרוטוקול התקשורת היפני מבטל כמעט לחלוטין את בעיית ההתנתקות וההתחברות מחדש לנתבים, כאשר המשתמשים נמצאים בתנועה בתוך מרחב הכיסוי של הרשת.

פלטפורמת ClearFog GT של SolidRun
פלטפורמת ClearFog GT של SolidRun

בעקבות הצלחת הפיתוח, חתמו שתי החברות על הסכם שיווק משותף, שלפיו תתמוך SolidRun בשיווק ובמכירות של המוצר ביפן ובכל העולם. במקביל, היא תציע את הטכנולוגיה ללקוחות המרכזיים שלה (tier 1) בתחום ה-IoT וליצרניות ציוד תעשייתי. "אנחנו מאוד גאי בשיתוף הפעולה הזה", אמר מנכ"ל SolidRun, ד"ר אטאי זיו. "הפתרון של PicoCELA's הוא מהפכני וצפוי לשנות את הרשתות האלחוטיות בשלושה תחומים מרכזיים: תקשורת באוויר הפתוח (Outdoor WiFi), רשתות 5G וקישוריות של אבזרי IoT".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: SolidRun , Wi-Fi