ביתן IMI ב-electronica 2018 יתמקד בתחום הרכב

22 אוקטובר, 2018

במהלך תערוכת electronica 2018 שתתקיים באמצע החודש הבא במינכן, תקיים יום פגישות עם לקוחות ישראלים. החברה שהנהלתה ממוקמת בפיליפינים חנכה בסרביה מפעל לייצור מערכות אלקטרוניקה לרכב

קבלנות שירותי הייצור הפיליפינית Integrated Micro-Electronics – IMI, הודיעה שהמיקוד המרכזי בביתן שלה בתערוכת electronica 2018 שתתקיים באמצע חודש נובמבר במינכן, יהיה בתחום הפתרונות היצור שלה לתעשיית הרכב. במסגרת הזאת, החברה תציג פלטפורמות צילום לכלי-רכב שהיא פיתחה ומייצרת עבור מערכות עזר לנהג (ADAS) ומודולי הספק לניהול הצריכה של מערכות החשמל בכלי-רכב.

מנהל הפעילות במשרד IMI ישראל, דודו מהל, מסר ל-Techtime שהחברה מחפשת שיתופי פעולה עם התעשייה הישראלית ובמסגרת הזאת היא תקיים בתערוכה, ביום ד' ה-14 בנובמבר, יום פגישות של מנהלי החברה עם לקוחות ישראלים. בתוך כך, במסגרת ההיערכות שלה לתפיסת נפח שוק בתחום הרכב, חנכה IMI בתחילת החודש הזה מפעל ייצור חדש בעיר נייש בסרביה.

המפעל משתרע על שטח של 14,000 מ"ר ומיועד לייצר רכיבים ותת-מערכות עבור תעשיית הרכב באירופה. החברה תשקיע כ-33 מיליון אירו במפעל החדש. הוא אמור להתחיל לפעול לפני סוף השנה, ולהתמקד בייצור אבזרים דוגמת חיישנים, מערכות עזר לנהג, מודולי שליטה ובקרה על מערכות הרכב, מערכות תצוגת רכב ומערכות לניהול סוללות.

המפעל הסרבי יהיה מפעל הייצור ה-21 של החברה בעולם. להערכת החברה, עד לשנת 2030 תתפוס האלקטרוניקה כ-50% מהמחיר של כל מכונית שתצא מקווי הייצור, ו-95% מהמכוניות יהיו חשמליות בחלקן (Hybrid) או במלואן. תחומי הצמיחה המרכזיים יהיו תצוגות ומחוונים (צמיחה של 12.8% בשנה), מערכות עזר לנהג עם צמיחה שנתית של 10.4% ומערכות בטיחות שיציגו צמיחה של 9.4% בשנה.

למידע נוסף: [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: EMS