סמינר TouchGFX לגרפיקה עשירה במערכות משובצות

5 נובמבר, 2018

הסמינר של Future Electronics ו-STMicroelectronics יתקיים ביום ד', ה-28 בנובמבר 2018 במכללת מגמות ברחוב אם המושבות 94 בפתח-תקווה. TouchGFX פותחה כדי לספק עיצוב עשיר ואנימציה במוצרים חסכוניים במשאבי מיחשוב

ביום ד', ה-28 בנובמבר 2018 יקיימו החברות Future Electronics ו-STMicroelectronics סמינר היכרות מיוחד עם תוכנת הגרפיקה למערכות משובצות TouchGFX שאותה היא אימצה ST בעקבות עיסקת הרכישה של חברת Draupner Graphics הדנית שהושלמה בחודש יולי השנה. החברה פיתחה את תוכנת TouchGFX כדי לספק עיצוב עשיר ואנימציה עבור ממשקי משתמש גרפיים של מערכות משובצות. התוכנה מותקנת במיקרו-בקרים (MCU) בעלי 32 סיביות ומספקת ממשקי משתמש עשירים הדורשים מעט מאוד משאבי מיחשוב.

התוכנה מיועדת לשימוש במכשירי סמארטפון, אבזרים ביתיים, מערכות וידאו ואודיו, אבזרי הבית החכם ומוצרים לבישים. החברה מתכננת לספק את התוכנה לשימוש במשפחת המיקרו בקרים STM32 של STMicroelectronics, המבוססת על מעבדי ARM Cortex-M. חבילת TouchGFX ניכתבה בשפת C++ במטרה לשפר את הממשקים הגרפיים של פלטפורמות מיחשוב חסכוניות.

היא מבוססת על אלגוריתם המזהה מה מוצג על המסך בכל רגע, ומשתמשת במשאבי המיחשוב כדי לעבד רק את המידע הוויזואלי המוצג ברגע נתון. היא כוללת אלגוריתם המייצר אנימציה חלקה בקצב של 25 מסגרות לשנייה וברזולוציה של 1024×600 פיקסלים עם עומק צבע של 16 סיביות.

הסמינר יתקיים במכללת מגמות ברחוב אם המושבות 94 בפתח-תקווה. הוא יתחיל ב-08:30 ויימשך עד 17:00. במהלכו תוצג תוכנת הגרפיקה והשימושים שלה במשפחת המיקרו-בקרים STM32. במסגרת ההדרכה יוצגו הספריות הגרפיות והמאיצים שהותקנו עבורן ב-STM32, תירך היכרות עם הארכיטקטורה של ישומים גרפיים במערכות משובצות, עקרונות העיצוב וייערכו סדנאות התנסות בשימוש בתוכנה.

ההשתתפות בסמינר היא בחינם, אולם מותנית בהרשמה מראש ובאישור פיוטצ'ר אלקטרוניקס.

מרכז הסמינר הוא ישראל שם-טוב, 052-6008408

למידע נוסף ורישום: TouchGFX high end GUI

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות