סמינר אינטל ואיסטרוניקס לטכנולוגיות מיחשוב משובצות

7 נובמבר, 2018

הסמינר Intel Embedded Computing and Servers יתקיים ביום ג', 11 בדצמבר 2018 במלון דניאל בהרצליה. יוצגו טכנולוגיות חדשות ויודגמו פתרונות של חברות שמימשו אותן

מערכות משובצות נמצאות כיום בליבת תעשיית האלקטרוניקה ואחראיות על ניהול ושליטה ברוב המוצרים ומערכות הבקרה. לצורך זה הן צריכות לעמוד בדרישות מחמירות של איכות, אמינות וחסכון בהספק. הדרישות האלה יודגמו בסמינר משותף של חברת איסטרוניקס (Eastronics) ושל חברת אינטל (Intel) שיתקיים ביום ג', 11 בדצמבר 2018 במלון דניאל בהרצליה. הסמינר יתמקד בטכנולוגיות של אינטל למערכות משובצות ושרתים.

הארוע יתנהל בשני מסלולים במקביל: טכנולוגיות משובצות של אינטל למוצרים חסכוניים באנרגיה ושרתים משובצים ליישומים עתירי מיחשוב, בינה מלאכותית ואיחסון. במהלך היום יוצגו טכנולוגיות חדשות ויודגמו פתרונות של חברות שמימשו אותן.

בין ההרצאות שיהיו במסלול הטכנולוגיות המשובצות: פתרונות דלי הספק של AAEON המבוססים על מעבדי Myriad II/X ו-FPGA, כולל תוכנת OpenVINO ליישומי ראייה ממוחשבת מבוססת בינה מלאכותית. השימוש בכונני SSD המבוססים על טכנולוגיית הזיכרון החדשה Optane, כרטיסי SBC ייעודיים של Kontron ופתרונות IoT של חברת Advantech.

הרצאת אורח של צבי יחזקאלי: "אקטואליה מזרח תיכונית"

במסלול השרתים, יוצגו שרתים חדשים של אינטל ליישומים משובצים בשילוב עם כרטיסי תקשורת, עיבוד מקבילי ועיבוד גרפי. חברת AIC תציג פתרונות איחסון ליישומים משובצים עתירי עיבוד ובזמינות גבוהה, חברת ASUS תציג שרתים הכוללים עד 8 כרטיסים מבוססי GPU להאצת יישומי בינה מלאכותית, וחברת פוג'טסו תציג שרתים וכרטיסים תעשייתים ליישומים משובצים במגוון גדלים.

ההרצאה האחרונה במסלול תהיה של חברת מלאנוקס, אשר תציג פתרונות איתרנט ו-InfiniBand מקצה לקצה לשרתים, מערכות איחסון ותשתיות מיחשוב. הסמינר יסתיים בהרצאת אורח של ראש הדסק לענייני ערבים בערוץ 10, צבי יחזקאלי, אשר ידבר בנושא של "אקטואליה מזרח תיכונית ישראלית".

הסמינר מיועד למובילים טכנולוגיים בתעשיית ההי-טק, CTOs, מנהלי פיתוח, מנהלי פרויקטים, מהנדסי מערכות ומהנדסי חומרה ותוכנת Embedded.

ההשתתפות היא בחינם, אולם מותנית ברישום מוקדם.

למידע נוסף ורישום: Embedded Computing & Servers

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות