סינופסיס הכריזה על פלטפורמת פיתוח חדשה למעבדי ARC EM

5 פברואר, 2019

הפלטפורמה החדשה כוללת חומרה וחבילת תוכנות שנועדו להאיץ את פיתוח התוכנה של מוצרים המבוססים על מעבדי ה-ARC EM ביישומים דוגמת אבזרי IoT, היתוך חיישנים וזיהוי קול

בתמונה למעלה: כרטיס הפיתוח DesignWare ARC EM

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה על פלטפורמת פיתוח התוכנה החדשה DesignWare ARC EM המיועדת להאיץ פיתוח תוכנה עבור שבבים המבוססים על מעבדי ARC EM של החברה. הפלטפורמה החדשה כוללת לוח חומרה מבוסס FPGA עם התקנים היקפיים נפוצים וחבילות נפוצות וניתנות להורדה. היא נתמכת על-ידי ערכת הפיתוח MetaWare של סינופסיס, הכוללת קומפיילר, דיבאגר וספריות שעברו אופטימיזציה לקבלת ביצועים מקסימליים בקוד מינימלי. המפתחים יכולים לקבל גישה מקוונת לדרייברים של התקנים, דוגמאות וחבילות של תוכנות חינמית ותוכנת קוד פתוח באמצעות פלטפורמת התוכנה הפתוחה embARC.

מעבדי ARC EM משמשים ביישומים משובצים בעלי צריכת הספק נמוכה דוגמת יישומי IoT, היתוך חיישנים (Sensor Fusion) ויישומי קול. פלטפורמת DesignWare ARC EM החדשה תומכת בכל המשפחות של מעבדי ARC EM ובתת-מערכות מבוססות ARC EM דוגמת ARC EM Smart Data Fusion Subsystem. היא כוללת ממשקי תיקון שגיאות ו-trace, התקנים היקפיים על-גבי הלוח ובכללם חיישני תנועה, זיכרון פלאש, בלוטות' ו-Wi-Fi המשמשים בהתקני קצה של IoT.

תמיכה בארדואינו וב-embARC

הפלטפורמה מאפשרת הרחבה תוך שימוש ב-Arduino UNO revision 3, מודולי Digilent Pmod ולוחות תוספים mikroBUS וכוללת External Bus Interface לזיכרון חיצוני. הפלטפורמה נתמכת על-ידי סביבת כלי פיתוח ותוכנה הכוללים את ערכת MetaWare, לפיתוח ותיקון של קוד שעבר אופטימיזציה מקיפה ואת פלטפורמת embARC של סינופסיס, המעניקה גישה מקוונת לחבילה של תוכנות חינמית ותוכנת קוד פתוח דוגמת דרייברים של התקנים, FreeRTOS ותווכה (middleware) עבור IoT ודוגמיות.

חבילת embARC כוללת פרוטוקולים פופולריים הנמצאים בשימוש בהתקני IoT, במערומי רישות (Stacks) דוגמת lwip ופרוטוקולי אבטחה נפוצים דוגמת mbedTLS. הגרסה החדשה של embARC אף תומכת בפרוטוקול OpenThread, מימוש קוד פתוח של פרוטוקול הרישות Thread שהופץ על-ידי Nest Labs. "פיתוח תוכנה משובצת ,תופס חלק נכבד מתהליך התכנון, ולכן פלטפורמה משולבת של חומרה ותוכנה מסייעת להאיץ את הפיתוח ולעמוד בלוחות הזמנים", אמר ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס.

זמינות: פלטפורמת פיתוח התוכנה DesignWare ARC EM זמינה כעת כאן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני