מנכ"לית חדשה לפלקס: רוואטי אדווייטי

13 פברואר, 2019

רוואטי, ממוצא הודי, היתה בתפקידה האחרון סמנכ"לית התפעול של חברת Eaton. היא מחליפה את מייקל מקנמארה, שהוביל את פלקס ב-12 השנים האחרונות

חברת פלקס (Flex) מסאן חוזה, קליפורניה, הודיעה בתחילת השבוע על מינויה של רוואטי אדווייטי (Revathi Advaithi) לתפקיד המנכ"לית החדשה של החברה. רוואטי נכנסת לנעליים גדולות: היא מחליפה את המנכ"ל האגדי מייקל מקנמארה, שפרש לפני כחודשיים לאחר כ-24 שנים בפלקס, מהן 12 שנים בתפקיד המנכ"ל, במהלכן הוביל את פלקס להיות קבלנית שירותי הייצור האלקטרוני הגדולה בעולם, עם הכנסות של 25 מיליארד דולר ב-2018 וכ-200 אלף עובדים ב-100 אתרי החברה ברחבי העולם.

רוואטי (51) מגיעה לפלקס מחברה ענק אחרת: היא שימשה כסמנכ"לית התפעול של חטיבת החשמל בחברת Eaton, המייצרת מערכות הספק לתעשיית החשמל ותעשיות נוספות. מגזר החשמל הוא תחום הפעילות הגדול ביותר של איטון, וב-2018 היה אחראי לכ-13 מיליארד דולר מתוך כלל ההכנסות של 20 מיליארד דולר. עשר שנותיה באיטון בין 2008 ל-2018 היתה רוואטי אחראית גם על פעילות החברה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

זו היתה למעשה הקדנציה השנייה שלה באיטון. רוואטי נולדה בהודו, שם למדה הנדסת מכונות ועבדה בתחום. בשנות התשעים היא היגרה לארצות הברית והחלה את דרכה באיטון כמפקחת עבודה בתחנת הכוח של איטון באוקלהומה. מרצפת הייצור התברגה לתפקידים ניהוליים בתחומי התפעול ושרשרת האספקה. לאחר מכן עברה לחברת Honeywell וחזרה לאחר כמה שנים לאיטון.

יו"ר מועצת המנהלים מיכאל קאפלאס, מסר: "כישוריה המגוונים של רוואטי בתחומי ההנדסה, הייצור וניהול שרשרת אספקה, יחד עם כושר המנהיגות יוצא הדופן שלה והרזומה המוכח שלה, הופכים אותה לבחירה האידיאלית להוביל את פלקס."

עם מינויה אמרה רוואטי אמרה כי זוהי תקופה רבת הזדמנויות עבור תחום הייצור. "מגמות כמו בינה מלאכותית, דור חמישי וייצור מתקדם משתלבות יחד ומשנים את האופן שבו אנחנו חיים ועובדים. עם פרישה על פני 30 מדינות בעשרות תעשיות, לפלקס יש את רוחב היריעה והעומק על מנת לסייע לחברות לפתח ולהשיק מוצרים חדשניים בקנה מידה גלובלי. אני מצפה בקוצר רוח להמשיך את ניסיונה בן חמישים השנה של פלקס ומעמדה בעולם הייצור."

לפלקס יש פעילות ענפה גם בישראל. היא מעסיקה בישראל כ-4,000 עובדים בשלושה מפעלי ייצור במגדל העמק, באופקים ובמודיעין. בנוסף, היא מפעילה מרכז פיתוח בחיפה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , ייצור וקבלנות משנה , מינויים

פורסם בתגיות: פלקס , רוואטי אדווייטי