סרגון ו-NEC היפנית משתפות פעולה בתחום הדור החמישי

7 אפריל, 2019

שתי החברות יפתחו ביחד פתרונות תמסורת אלחוטית לשדרוג רשתות לדור החמישי. NEC היא אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות ביפן

חברת סרגון (Ceragon) תשתף פעולה עם NEC, אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות ביפן, בפיתוח פתרונות תמסורת אלחוטית לדור החמישי, אשר יתבססו על הטכנולוגיות של שתי החברות בתחומי תקשורת המיקרוגל והגלים המילימטריים. הפתרונות מיועדים לספקיות של שירותי תקשורת כחלק מתהליך המעבר של פרישת תשתיות התקשורת של הדור החמישי. בשתי החברות ציינו כי בתום הפיתוח כל אחת מהחברות תספק בנפרד את הפתרונות הללו.

NEC, שבעבר גם היתה לקוחה של סרגון, מספקת פתרונות תוכנה וחומרה למערכות IT, ציוד לרשתות תקשורת וגם מחשבים ומכשירי מובייל. NEC, שהכנסותיה ב-2018 הסתכמו ב-23.2 מיליארד דולר, חזקה במיוחד במגזרים הארגוניים, הממשלתיים והעסקיים. בתחום התמסורת האלחוטית, NEC מציעה את פלטפורמת iPASOLINK, המתבססת על תקשורת גלים מילימטריים. לדברי החברה, הפלטפורמה כבר מותאמת לסטנדרטים והאפיונים של הדור החמישי.

גם סרגון הצהירה לפני כחצי שנה כי שדרגה את פלטפורמת התמסורת האלחוטית שלה, FibeAir IP-20C, המתבססת על מיקרוגל וטכנולוגיה של ריבוי ליבות, כדי לאפשר לספקיות של שירותי תקשורת לבצע את המעבר בין רשתות LTE ל-5G.

אינדיקציה ראשונה לדריסת הרגל של סרגון בעולם הדור החמישי התקבלה בדיווח של החברה לפני מספר חודשים, לפיו ההזמנות שקיבלה החברה ברבעון השלישי בלבד ממפעילות סלולאר בצפון אמריקה לצורך שדרוג התשתית מרשתות LTE ל-5G, הי גדולות בהיקפן הכספי מכל ההזמנות שקיבלה החברה משוק זה במחצית הראשונה של השנה. ב-2018 הסתכמו הכנסות סרגון ב-343 מיליון דולר, גידול של 3.6% בהשוואה ל-2017.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי

פורסם בתגיות: NEC , דור חמישי , סרגון