פורסייט חתמה על הסכם הפצה בלעדי ביפן

15 מאי, 2019

ההסכם נחתם עם חברת הסחר Cornes Technologies לאחר הצגת המערכת בפני שישה יצרני רכב וספקי משנה יפניים. תעשיית הרכב היפנית היא השלישית בגודלה בעולם

חברת פורסייט (ForeSight) חתה על הסכם הפצה בלעדי ביפןן עם חברת הסחר היפנית Cornes Technologies. על פי ההסכם, יוענקו ל-Cornes Technologies זכויות בלעדיות לקידום ומכירת מערכת הראייה הממוחשבת לרכב QuadSight של פורסייט ביפן, אחד משוקי הרכב המובילים בעולם.

Cornes Technologies עוסקת בייבוא, הפצה ושיווק של מערכות אלקטרוניות וציוד תעשייתי ביפן ומתמחה בהחדרה חידושים טכנולוגיים מתוצרת חוץ ביפן. ההסכם ההפצה נחתם בעקבות תצוגה טכנולוגית שביצעה פורסייט ביפן, בסיועה של Cornes Technologies. התצוגה הטכנולוגית, שהושלמה לפני מספר שבועות, כללה הדגמות חיות של מערכת QuadSight בזמן אמת לשישה יצרני רכב מובילים וספקי משנה (Tier-1). במהלך ההדגמות נבחנו תרחישים שונים המדמים גילוי מכשולים בתנאי מזג אוויר ותאורה קשים. בפורסייט מסרו כי הביצועים הגבוהים של המערכת התקבלו היטב, ומספר יצרני רכב וספקי משנה הביעו עניין ברכישת מערכות אב-טיפוס לצורך הערכה נוספת במהלך החודשים הקרובים.

על פי ארגון OICA (הארגון הבינלאומי של יצרני רכב מנועי), יפן הינה יצרנית כלי הרכב השלישית בגודלה בעולם, עם למעלה מ-9.69 מיליון מכוניות פרטיות וכלי רכב מסחריים שיוצרו בשנת 2017, מתוך 97.3 מיליון כלי רכב שיוצרו ברחבי העולם באותה שנה.

סמנכ"ל הפיתוח העסקי של פורסייט, דורון קוהדייא, התייחס להסכם ואמר, "תעשיית הרכב היפנית היא אחת התעשיות הבולטות והחדשניות בעולם, מה שהופך אותה לשוק יעד מתאים ל-QuadSight."

מערכת QuadSight היא הדור השני של פלטפורמת הראייה הממוחשבת לרכב של פורסייט. היא מבוססת על שימוש בשתי מצלמות אינפרא-אדום ובשתי מצלמות אור נראה המיועדות לספק יכולת ראייה סטריאוסקופית (תלת-מימדית), המדמות את אופן הראייה של העין האנושית. המערכת משתמשת באלגוריתמים המבצעים היתוך של המידע הנקלט באמצעות ארבע המצלמות לכדי תמונה תלת-מימדית דינמית של הסביבה החיצונית. החברה דיווחה לאחרונה שמערכת QuadSight מספקת יכולת גילוי מכשולים המתקרבת ל-100%, תוך מזעור התרעות שווא, בכל תנאי מזג אוויר או תאורה, לרבות תנאים ירודים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסינוור.

עד כה דיווחה פורסייט על שלוש עסקאות מכירה של אבות-טיפוס למערכת QuadSight. שלושת הלקוחות היו שני יצרניות רכב אירופיות, שמתכוונות לשלב את המערכת בחטיבת המשאיות, ויצרן כלי-רכב חשמליים ואוטונומיים בסין. בשלב זה המערכות מוזמנות לצורך בדיקה והערכה ובפורסייט מקווים כי הפיילוטים הללו יובילו בסופו של דבר שיתופי פעולה בהיקף מסחרי. להערכת חברת המחקר Mordor Intelligence, שוק מערכות החישה לכלי-רכב אוטונומיים צפוי להגיע להיקף של כ-60 מיליארד דולר עד שנת 2030.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: יפן , פורסייט