קיסייט הכריזה על פלטפורמת התכנון PathWave Design 2020

19 יוני, 2019

הפלטפורמה החדשה כוללת דור חדש ומשולב של כל כלי הפיתוח המוכרים של חברת קיסייט. הם עודכנו באמצעות אנליטיקה חדשה, ספריות ייעודיות ותהליכי אוטומציה ושיתוף מידע חדשים

חברת קיסייט (Keysight Technologies) הכריזה על פלטפורמת התכנון האלקטרוני החדשה PathWave Design 2020, המבצעת סימולציות ואוטומציה בתהליכי התכנון של מערכות אלקטרוניות. היא מיועדת להאיץ את התכנון  והייצור של מערכות RF ומיקרו-גלים (microwave), מערכות דור חמישי 5G, מערכות לתעשיית הרכב, מכ"ם, ועוד. פלטפורמת התוכנה החדשה תוכננה בעקבות דרישות חדשות בתעשייה להשגת אורך חיי סוללה ארוך, הקטנת הרכיבים, ורמות אינטגרציה גבוהות יותר.

במחקר שביצעה לאחרונה קיסייט עולה שקורלציה של המידע ואינטגרציה של תוכנה זוהו כאתגרים המרכזיים על-ידי מהנדסי תכנון ואינטגרציה. יותר מ-90% מהמשיבים אמרו שהם מעוניינים להאיץ את זמני היציאה לשוק באמצעות פתרון פיתוח אינטגרטיבי המאפשר שיתוף מידע. פלטפורמת PathWave Design 2020 נועדה לקצר את תהליכי התכנון והסימולציה באמצעות שימוש בספריות מתוכנתות מראש, סימולציות מותאמות לתקנים הנדרשים בתעשייה ואוטומציה של תהליכים שבוצעו עד היום בצורה ידנית. מודולי אנליטיקה של המידע מאפשרים ניתוח מהיר וביצוע החלטות תכנוניות בזמן אמת.

למעשה, החברה עידכנה את כל כלי הפיתוח המוכרים שלה, ומוציאה את כולם ביחד במתכונת חדשה. סגן נשיא ומנהל יחידת Design and Simulation בקיסייט, טוד קאטלר, אמר שפלטפורמת PathWave 2020 מספקת תוכנות וכלים חדשים המקצרים את זמני הפיתוח ומונעים דחיות בפרויקט באמצעות התייעלות. פלטפורמת PathWave Design 2020 כוללת דור חדש של מספר מוצרי דגל של החברה בתחום התכנון: כך למשל, מערכת PathWave Advanced Design System (ADS) 2020 מבצעת סימולציות אלקטרו-מגנטיות מלאות, סימולציות של signal and power integrity, תכנון רכיבי מיקרוגל ועוד.

מערכת PathWave RFIC Design (GoldenGate) 2020 מבצעת סימולציות של סביבות עבודה עבור מתכנני שבבים. מערכת PathWave System Design (SystemVue) 2020 מספקת פתרון תוכנה מלא למהנדסי מערכת לתכנון וסימולציות של גלי רדיו, עם שילוב של גלים מאופננים ומודמים, המיועדים לטכנולוגיות הדור החמישי 5G, מכ"ם צבאי ואזרחי, וסלולר. מערכת PathWave RF Synthesis (Genesys) 2020 מספקת פתרון תוכנה בתחום של תכנון מסנני רדיו ומעגלי רדיו.

למידע נוסף: www.keysight.com/us/en/cmp/pathwave.html

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני