צבי לנדו מונה למנכ"ל בפועל של סולאר-אדג'

22 אוגוסט, 2019

המייסד, היו"ר המשותף והמנכ"ל גיא סלע נאלץ לפרוש מהתפקיד עקב מחלה. לפני כשבוע וחצי מונה יו"ר משותף לצידו, נדב צפריר, ושלשום מונה אורי בכור למנהל התיפעול של החברה

עקב החמרה במצבו הבריאותי של המייסד, היו"ר משותף והמנכ"ל של חברת סולאר-אדג' (SolarEdge) מהרצליה, גיא סלע, הוא הפסיק לתפקד לעת עתה כמנכ"ל החברה. היום הודיעה חברת סולאר-אדג' שהדירקטוריון מינה את צבי לנדו כמנכ"ל בפועל של החברה. "הנסיבות של המינוי הזה הן עצובות", אמר היו"ר המשותף החדש של החברה, נדב צפריר. "למרות זאת הדירקטוריון בטוח ביכולתו להמשיך את תנופת הצמיחה של החברה".

צבי לנדו הצטרף לחברת סולאר-אדג' בשנת 2009 ושימש כסגן נשיא פעיל למכירות עולמיות של החברה. לפני-כן הוא מילא סדרה של תפקידי הנדסה וניהול בחברת אפלייד מטיריאלס, כאשר בתפקידו האחרון שם הוא שימש כמנהל חטיבת Baccini Cell Systems, אשר מספקת ציוד לייצור משטחים סולאריים המבוססים על תאים פוטו-וולטאיים.

גיא סלע, מייסד חברת סולאר-אדג'
גיא סלע, מייסד חברת סולאר-אדג'

בחודש נובמבר 2017 דיווח סלע למשקיעים שהתגלה אצלו סרטן המעי הגס. במכתב שהוא כתב הוא מסר: "החדשות הטובות הן שניתן לטפל במחלה הזאת, ואני אמשיך לעבוד במקביל לטיפול הרפואי". סלע, בן 54, הקים את חברת סולאר-אדג' בשנת 2006 לאחר שנתיים בהן שימש כמנהל שותף בקרן סטאר ונצ'רס. לפני-כן מילא תפקידים טכנולוגיים בכירים במערכת הביטחון. בימים האחרונים החברה ביצעה מינויים בכירים נוספים כדי להתמודד עם מחלתו.

היא מינתה את אורי בכור לתפקיד מנהל התיפעול (COO). אורי בכור מגיע מחברת פלקס, כאשר בתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא בכיר לאירופה וארצות הברית, תפקיד שבמסגרתו ניהל יותר מ-40 מפעלי ייצור שהיו אחראים למכירות בהיקף של כ-10 מיליארד דולר בשנה. לפני כשבוע וחצי מונה נדב צפריר כיו"ר משותף של החברה. צפריר הוא מייסד משותף ומנכ"ל חממת הסייבר Team8. בעבר הוא פיקד על יחידה 8200 ולפני-כן הקים את פיקוד הסייבר של צה"ל.

למידע נוסף על החברה: SolarEdge

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנרגיה וסביבה , אנשים , חדשות , מינויים , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: SolarEdge , גיא סלע , סולאר-אדג'