ראדא קיבלה הזמנות של 6 מיליון דולר בחודשיים האחרונים

14 אוקטובר, 2019

מתחילת השנה קיבלה החברה הזמנות בהיקף של 41 מיליון דולר והיא קרובה להשיג את תחזית ההכנסות השנתית עוד לפני סוף השנה. מניית החברה עלתה כמעט פי 2 ב-2019

ראדא (RADA) נמצאת בחודשים האחרונים בתנופת מכירות. יצרנית המכ"מים הטקטיים דיווחה לפני מספר ימים כי במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של 6 מיליון דולר למכ"מים הטקטיים של החברה, המשמשים במערכות הגנה נגד רחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים (C-UAV), מערכות הגנה אווירית לטווחים קצרים מאוד (VSHORAD) ומערכות הגנה אקטיביות (APS).

בראדא מסרו כי מרבית ההזמנות החדשות שהתקבלו הינן הזמנות המשך מלקוחות קיימים מהשנתיים האחרונות, והיתר הינן הזמנות ראשוניות קטנות יחסית מלקוחות חדשים, אשר עשויות להוביל להזמנות גדולות יותר בטווח קצר.

מתחילת 2019, זכתה ראדא בהזמנות חדשות בהיקף כולל של 41 מיליון דולר, מהן 32 מיליון דולר עבור מכ"מים טקטיים, שהפכו בשנים האחרונות לקו הפעילות המרכזי של החברה. מאז תחילת השנה עלתה מנייתה של החברה בנסד"ק  ב-95% והיא נסחרת לפי שווי שוק של 186.9 מיליון דולר.

ברבעון הראשון של 2019 הסתכמו מכירות החברה בכ-8.7 מיליון דולר, המייצגות צמיחה של 44% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.  החברה צופה הכנסות של 43 מיליון דולר ב-2019 כולה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מכ"ם , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: מכ"ם טקטי , ראדא