דניאל אשחר ייכנס לתפקיד מנכ"ל אורביט

14 ינואר, 2020

אשחר מגיע לאחר 13 שנים בחברת אירונאוטיקס, אשר נמכרה לרפאל. הוא מחליף בתפקיד את היו"ר יצחק גת, ששימש במקביל גם כמנכ"ל לאחר התפטרות המנכ"ל בן ויינברג לפני כחצי שנה

חברת אורביט (Orbit) מנתניה ממנה את דניאל אשחר למנכ"ל החברה, במקומו של יו"ר החברה, יצחק גת (לשעבר יו"ר חברת רפאל), שמילא גם את התפקיד הזה מאז התפטרותו של המנכ"ל הקודם, בן ויינברג, בחודש יולי 2019. אשחר ייכנס לתפקיד ב-1 לחודש מרץ 2019. אשחר מביא נסיון רב בתעשייה הביטחונית. הוא מגיע מתפקיד של סמנכ"ל שיווק בחברת אירונאוטיקס, אשר נמכרה לחברת רפאל בשותפות עם אבי סטולרו. הוא הצטרף לאירונאוטיקס בשנת 2006 לאחר שהגיע מחיל הים ומחברת תע"ש, ושימש בה במשך 6 שנים גם בתפקיד סמנכ"ל הנדסה.

חברת אורביט סבלה מחילופי מנכ"לים רבים בשנים האחרונות. בן ויינברג מילא את התפקיד במשך פחות משנה. ויינברג נכנס לתפקיד ביולי 2018 במקומו של איתן לבנה ששימש כמנכ"ל החברה במשך שנתיים. לבנה החליף את ארז שבירו שמילא את התפקיד במשך כשנה, לאחר שהחליף את עופר גרינברגר, אשר התפטר לאחר שלוש שנים בתפקיד.

חברת אורביט נמצאת בשליטת קרן פימי, המחזיקה בכ-41.9% ממניות החברה. אורביט מספקת מערכות תקשורת למשימות חיוניות  (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. בכלל זה מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת פנים במטוסים. החברה מעסיקה כ-170 עובדים ובשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-44.5 מיליון דולר. אתמול (ב') היא דיווחה על קבלת הזמנה ממשרד הביטחון לאספקת מערכות תקשורת בהיקף של כ-5.8 מיליון שקל. המערכות תסופקנה בשנים 2021-2020.

בתוך כך פורסמו השבוע ידיעות שלפיהן גם מנכ"ל אירונאוטיקס, עמוס מתן, מסיים את תפקידו בחברה לאחר שניהל אותה במשך 7 שנים. במקומו ימונה למנכ"ל אלוף משנה (במיל.) משה אלעזר, המשמש כיום בתפקיד סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת יבשה וים ברפאל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Orbit , אורביט