תמי מזאל-שחר מונתה למנכ"לית אינקרדי-בילד

20 ינואר, 2020

בתפקידה האחרון היתה מנהלת הפיתוח העסקי והנשיאה-המשותפת של NSO. אינקרדי-בילד פיתחה פלטפורמה הרותמת את משאבי ה-CPU הפנויים בארגון להאצת תהליכי פיתוח כבדים

[בתמונה למעלה: מערכת נהיגה אוטונומית של Argo AI. משתמשת ב-Incredibuild לקבלת משאבים מאלפי מעבדי CPU]

תמי מזאל-שחר, עד לא מכבר נשיאה-משותפת חברת הסייבר NSO, מונתה למנכ"לית של חברת התוכנה Incredibuild, שפיתחה פלטפורמה לניצול משאבי עיבוד פנויים בארגון. מזאל-שחר, שכבר נכנסה לתפקידה, החליפה את  את אייל מאור, שניהל את החברה מאז אוקטובר 2011. בתפקידה האחרון שימשה מזאל-שחר כסמנכ"לית הפיתוח העסקי ונשיאה-שותפה של NSO, עד לעזיבתה את החברה בחודש מאי האחרון. לפני כן עבדה ב-3M Electronic Monitoring וב-Elmo Tech. בחברה ציינו כי הרקורד של מזאל-שחר מוכיח את יכולותיה בניהול חברות המצויות בצמיחה גבוהה.

אינקרדי-בילד פיתחה פלטפורמה המאיצה את תהליך בדיקת האיכות של תוכנות במהלך הפיתוח, באמצעות רתימה קולקטיבית של משאבי העיבוד הפנויים
בכל רגע נתון בארגון לצורך ביצוע המשימה. המערכת של החברה מתחברת אל כל המחשבים בארגון, מאתרת את המעבדים הפנויים או מעבדי CPU שיש בהם משאבי עיבוד בלתי מנוצלים, ורותמת אותם לטובת תהליך בדיקת האיכות של המוצר הנמצא בפיתוח. באופן זה ניתן לגייס לטובת הפרויקט משאבי מחשוב עצומים. החברה פעילה במיוחד בקרב חברות תוכנה, מחקר ופיתוח וגם גיימינג, ואולם בקרב לקוחותיה ניתן למצוא גם חברות המפתחות תוכנה לנהיגה אוטונומית, חברות ענן וחברות IoT.

בפועל, הפלטפורמה הופכת את הארגון למחשב-על גדול, באמצעות התקנת רכיב תוכנה (Agent) בכל מחשב ברשת. מחשב-העל הווירטואלי מפעיל לצרכיו את העיבוד הבלתי מנוצל (Idle CPU) בכל רגע נתון, של יתר המחשבים ברשת. הקמת רשת העיבוד המאוחדת נעשית באמצעות תשתית התקשורת הקיימת ולא כרוכה בהתקנת חומרה מיוחדת.

כך למשל, חברת Argo AI האמריקאית, המפתחת מערכת נהיגה אוטונומית אוניברסלית שניתן יהיה להתקין בכל כלי-רכב, דיווחה כי באמצעות התוכנה של אינקרדי-בילד היא הצליחה לגייס אלפי מעבדי CPU לבדיקת תרחישי הנהיגה האוטונומית, מתוך המחשבים הנמצאים בשימוש עובדיה. הפלטפורמה של אינקרדי-בילד מתאימה במיוחד לתהליכי פיתוח הדורשים כוח מחשוב רב, כמו למשל קומפילציה, סימולציות או עיבוד גרפי. היא תורמת עבורן את כוח המחשוב הפנוי במחשבים האחרים המחוברים ברשת הארגונית המקומית או בענן, ולבצע את המשימה במקביל.

תמי מזאל-שחר
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: Incredibuild , תמי מזאל-שחר