ננו-דיימנשן: הכנסות של 7 מיליון דולר ב-2019

3 פברואר, 2020

צמיחה של 39% במכירותיה של יצרנית מדפסת ה-PCB, שהחליפה לא מכבר את המנכ"ל והיו"ר. מניית החברה, שירדה בהתמדה ב-2019, עולה הבוקר ב-7%

חברת ננו-דיימנשן (Nano Dimension) הגדילה את מכירותיה בשנת 2019 ב-39%, כך על פי התוצאות המקדמיות שפרסמה הבוקר (ב') החברה לרבעון הרביעי ושנת 2019 כולה. לפי הדיווח, הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-1.97 מיליון דולר ו-7.07 מיליון דולר בכל שנת 2019. החברה סיימה את השנה עם 3.9 מיליון דולר בקופת המזומנים.

בסך הכול מכרה החברה ברבעון השלישי כ-9 מדפסות DragonFly PRO, מתוכן כ-3 ללקוחות בטחוניים בארצות הברית, שוק יעד אסטרטגי של החברה. בכל שנת 2019 מכרה ננו-דיימנשן כ-27 מערכות. בעקבות התוצאות החיוביות מניית החברה עולה הבוקר ב-7% במסחר בתל-אביב, לאחר שב-12 החודשים האחרונים איבדה המניה יותר מ-70% מערכה.

מדפסת חדשה ותהפוכות בהנהלה

ננו-דיימנשן מייצרת מדפסת תלת-מימד לייצור מעגלים מודפסים ורכיבים אלקטרוניים בסיסיים דוגמת אנטנות, נגדים, קבלים וסלילים.  במחצית השנייה של 2019 השיקה החברה דגם חדש של המדפסת, בשם  DragonFly LDM (בתמונה למעלה). המערכת החדשה חורגת מעולם אבות הטיפוס, ומאפשרת ייצור אמיתי של סדרות קצרות. החברה מסרה שהיא יכולה לעבוד ברציפות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

החברה לא מסרה כמה מערכות LDM מכרה ברבעון האחרון, אך ציינה כי רבים מלקוחותיה הביעו עניין בשדרוג המערכת. למרות הצמיחה במכירות בשנה החולפת, ננו-דיימנשן הודיעה בדצמבר על שינויים בהנהלה ומינויו של יואב שטרן לתפקיד הנשיא  והמנכ"ל במקומו של עמית דרור (ממייסדי החברה), ומינויו של אופיר בהרב ליו"ר הדירקטוריון במקומו של אבי ריכנטל. מדובר בשני אנשים בעלי ניסיון בהצמחת חברות שהלקוחות שלהן היו חברות ייצור תעשייתיות. זהו קהל היעד המרכזי של החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: ננו-דיימנשן