קורנינג ישראל וקואלקום יפתחו פתרונות 5G למבני ציבור

26 פברואר, 2020

מרכז הפיתוח האלחוטי של קורנינג פועל מקרית שדה התעופה ומעסיק כ-100 עובדים. לצד שיתוף פעולה עם קואלקום, המרכז מפתח עם אינטל פתרונות וריטואליזציה של פונקציות רשת עבור הדור החמישי

חברת קורנינג (Corning) ישראל, תפתח ביחד עם Qualcomm מערכות תקשורת בגלים מילימטריים (mmWave) עבור רשתות הדור החמישי (5G) המותקנות בקמפוסים ארגוניים ובמקומות ציבוריים, דוגמת בנייני משרדים, מרכזי קניות, אוניברסיטאות, מרכזים רפואיים ועוד. הן מיועדות להבטיח רציפות תקשורתית באמצעות שימוש בתאים סלולריים זעירים (Microsites). החברה העריכה שהמערכות המפותחות בישראל, יהיו מהראשונות בעולם שיספקו טכנולוגיית 5G-NR בגלים מילימטריים בתוך מבנים.

מדובר בהודעה מעניינת, לאור העובדה שבחודש דצמבר 2019 החברה הודיעה על תחילת הפיתוח של פתרון תקשורת סלולרית בתוך מבנים עבור רשתות הדור החמישי, באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אינטל, המתחרה של קואלקום בתחום הדור החמישי. אולם בעוד ששיתוף הפעולה עם אינטל מתמקד בניהול רשת אופטית באמצעות וירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV), שיתוף הפעולה עם קואלקום מתמקד ברשת ה-RF האלחוטית עצמה.

סמנכ"לית מוצרי Wireless בחברת Corning, מישל אנגרטו,אמרה שלחברה יש ניסיון של עשרות שנים בתכנון, התקנה ומיזוג רשתות סלולריות. מרכז הפיתוח הישראלי של קורנינג פועל מקרית שדה התעופה (לוד) ומעסיק כ-100 עובדים. בפועל, הוא אחראי על עיקר הפעילות של החברה בתחום התקשורת האלחוטית. הוא הוקם בשנת 2011 בעקבות רכישת חברת MobileAccess, בסכום שנאמד אז בכ-150-200 מיליון דולר. מובייל-אקסס פיתחה טכנולוגיית תקשורת מבוזרת המאפשרת להבטיח קישוריות אלחוטית בתוך מבנים באמצעות אנטנות מיוחדות עבור תחנות בסיס סלולריות ונקודות Wi-Fi.

קורנינג היא חברת ענק המתמחה בטכנולוגיות מבוססות זכוכית, ומעסיקה כ-51 אלף עובדים. היא נסחרת בבורסת ניו-יורק לפי שווי שוק של כ-19.6 מיליארד דולר ובשנת הכספים 2019 (שהסתיימה באפריל) הסתכמו מכירותיה בכ-11.5 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי , חדשות , תקשורת