מערך האבטחה האלקטרונית של MetroFibre יתבסס על RAD

9 אוגוסט, 2020

ספקית התקשורת מדרום אפריקה החלה לספק גדרות אבטחה אלקטרוניות ליישומים ומתחמים קריטיים, המתבססות על מתגי ה-IIoT המוקשחים של חברת רד, ממשפחות SecFlow ו-PowerFlow

בתמונה למעלה: אילן טבת, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברד. צילום: דייויד גארב.

חברת רד (RAD) הודיעה שספקית תשתיות התקשורת הדרום אפריקאית, MetroFibre, בחרה בפלטפורמת ה-IoT התעשייתית (IIoT) שלה לצורך הקמת גדרות אלקטרוניות להגנה על מתחמי מגורים, מתחמים תעשייתייים ויישובים מגודרים. החברה פיתחה פתרון אבטחה חדש בשם Metro-i, המספק ניטור שוטף באמצעות מצלמות חכמות ותשתית סיבים אופטיים של החברה.

המערכת מבוססת על עמודים שבהם מותקנות המצלמות, אשר מקושרות אל מרכז הבקרה והניטור באמצעות המתגים המוקשחים של רד, מדגם SecFlow ו- PowerFlow. הדבר מאפשר ל-MetroFibre לספק שירותי אבטחה ושליטה על נכסים פיסיים (בקרת גישה, התקני טלוויזיה במעגל סגור, ניהול התקניIoT  אחרים המחוברים לרשת בטכנולגיות LP-WAN, מערכות לזיהוי לוחיות רישוי, כפתורי מצוקה ועוד) למספר רב של מתחמים באמצעות מרכז בקרה מאוחד.

תשתית האבטחה החדשה מבוססת על רשת הסיבים האופטיים של MetroFibre, העובדת בתקן Carrier Ethernet 2.0, ופרוסה לאורך אלפי קילומטרים בדרום אפריקה. סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברד, אילן טבת, אמר שפלטפורמות SecFlow ו- PowerFlow של החברה מספקות את כל צורכי התקשורת והאבטחה הדרושים ללקוחות MetroFibre.

מימין: נתב PowerFlow, משמאל מתג SecFlow של חברת רד
מימין: נתב PowerFlow, משמאל מתג SecFlow של חברת רד

פתרון SecFlow הוא מתג SCADA מאובטח עבור יישומים קריטיים. הוא מספק תקשורת מאובטחת על-גבי רשתות איתרנט קוויות או אלחוטיות פרטיות וציבוריות, בהן רשתות Wi-Fi ורשתות סלולריות. הוא כולל אבטחת התקשורת גם ברמות הנמוכות, L2 ו-L3, המתאימה למתקני תשתית דוגמת מתקני גאז, מים וחשמל, ולשימוש בידי סוכניות ביטחון.

פתרון PowerFlow הוא נתב איתרנט מוקשח המקבל את אספקת הכוח מקו התקשורת עצמו (Power over Ethernet). גם הוא תוכנן עבור יישומים קריטיים, ומשמש בתחנות כוח, מתקני גאז ומים, ערים חכמות, תקשורת של מערכת הרכבות וביישומי תקשורית צבאית. רד היא אחת מספקיות תשתיות התקשורת הוותיקות בישראל. היא הוקמה ב-1981 ונחשבת לחברה מרכזית בקבוצת רד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אבטחה , חדשות , תעשייה ישראלית