[פודקאסט] הרכישה הישראלית שבזכותה כבשה Harman את שוק ה-OTA

17 נובמבר, 2020

תוכנית מס' 26 בפודקאסט של Techtime, עם מיכל גבע, מנכ"לית הרמן ישראל, אשר מספקת הצצה מרתקת אל אחת מהרכישות המוצלחות ביותר שביצעה כאן חברה בינלאומית

[בתמונה: מיכל גבע. קרדיט: Gil & Ron]

מנחה: יוחאי שויגר
עורך: רוני ליפשיץ
מנגינת פתיחה: ניר שדה

האורחת בתוכנית היא מיכל גבע, מנכ”לית הרמן (Harman) ישראל.

אקזיט הוא רגע השיא עבור היזם, אבל עבור חברת הסטארט-אפ שנרכשה זו רק תחילת הדרך. בשנים האחרונות ביצעה ענקית האלקטרוניקה לרכב Harman שלוש רכישות של חברות סטארט-אפ ישראליות: Red Bend, שפיתחה טכנולוגיה לביצוע עדכוני תוכנה מרחוק בכלי-רכב (OTA), חברת הסייבר לרכב TowerSec וחברת המציאות הרבודה iOnRoad. כיום, שלוש החברות הללו פועלות תחת קורת גג אחת ברעננה ומהוות את הארמן ישראל.

כמי שליוותה את תהליך הרכישה של רד בנד ואת הפיכת שלוש החברות לגוף אחד תחת הארמן ישראל, מיכל גבע מספקת הצצה מרתקת על סיפור ההצלחה של שלוש הרכישות של הארמן ישראל. בשיחה מספרת מיכל כיצד רכישת רד בנד הפכה את הארמן למובילה העולמית בתחום ה-OTA, על האתגר שבניהול שלוש חברות נפרדות שהפכו לחברה אחת, ומהם המפתחות בעיניה לרכישה מוצלחת, מהצד של הנרכשת ומהצד של הרוכשת.

עקבו אחר כל תוכניותינו ב-Spotify

וגם ב-Apple Podcasts

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , Podcast , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: HARAMN , OTA , Red Bend , יוחאי שויגר , מיכל גבע