Ride Vision גייסה 7 מיליון דולר עבור מערכת ADAS לאופנועים

17 נובמבר, 2020

מאז הקמתה ב-2018, החברה גייסה כ-10 מיליון דולר. היא חתמה על מספר הסכמי שיתוף פעולה, בהן עם חברת הטיר-1 הגרמנית, קונטיננטל

חברת Ride Vision מהרצליה השלימה גיוס הון בהיקף של 7 מיליון דולר שנועד לממן את השקת ותחילת השיווק של מערכת התראה מפני התנגשות המיועדת לשימוש באופנועים ובכלי-רכב דו-גלגליים. החברה מסרה שמתחילת 2021 ניתן יהיה לרכוש את המערכת בארץ ובמדינות נוספות בעולם. מאז הקמתה ב-2018, החברה גייסה כ-10 מיליון דולר. היא חתמה על מספר הסכמי שיתוף פעולה, בהן עם חברת הטיר-1 הגרמנית, קונטיננטל.

המערכת של Ride Vision מורכבת משתי מצלמות HD בעלות זוויות רחבות המותקנות בחלק הקדמי ובחלק האחורי של האופנוע, מחווני התראה המוצבים על מראות הצד ויחידת מחשוב ראשית (ECU). בזמן הנסיעה, המחשב מעבדת את התמונות המגיעות מהמצלמות ומתרגם את המידע להתרעות בטיחות המופיעות על גבי מראות הצד. בהן: התרעות על סכנה ב-Spot Blind, על רכב המבצע עקיפה מסוכנת, סכנת התנגשות בכלי רכב אחר והתרעת שמירת מרחק.

המערכת תהיה זמינה לרכישה בישראל ובמספר מדינות באירופה כבר בתחילת 2021. בישראל ניתן יהיה לרכוש אותה דרך המפיץ הרשמי, Helite ישראל, במחיר של 1,600 שקלים. להערכת החברה, כיום נעים בעולם כ-700 מיליון אופנועים המעורבים בכ-28% מתאונות הדרכים הקטלניות, הגורמות למותם של כ-378 אלף רוכבים מדי שנה בתאונות אופנועים. מגיפת הקורונה החמירה את המצב: היא הביאה לעלייה במספר רוכבי האופנועים בעולם כאלטרנטיבה זולה ומהירה לתחבורה הציבורית הצפופה שעלולה להיות מקור להידבקות. באיחוד האירופי צמחו מכירות האופנועים השנה בכ-30%.

המערכת מקליטה אוטומטית כל נסיעה ומגיעה עם אפליקציה האוספת את נתוני הנסיעה ושומרת אותם בטלפון הנייד. החברה גייסה יועצים מובילים מתעשיית הרכב, בהם: כריסטיאן וובר ראש מחלקת ה-ADAS בחברת קונטיננטל, סמנכ״ל הנדסת אופנועים לשעבר של Motorrad-BMW ,פרופ׳ קארל ויקטור שאלר, ומנכ״לית Motor Energica ,ליביה צ'בוליני.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , השקעות והון סיכון , חדשות , ראיית מכונה

פורסם בתגיות: ADAS , ride vision