פוורפליט מגייסת 25 מיליון דולר בהנפקה ציבורית

31 ינואר, 2021

החברה הוקמה במתכונתה הנוכחית בחודש אוקטובר 2020, בעקבות מיזוג בין חברת פוינטר טלוקיישן מראש העין וחברת I.D Systems מניו-ג'רזי. ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו מכירותיה בכ-27.6 מיליון דולר

חברת פוורפליט (PowerFleet), שהוקמה בחודש אוקטובר 2020 בעקבות מיזוג בין חברת פוינטר טלוקיישן (Pointer Telocation) מראש העין וחברת I.D Systems מניו-ג'רזי, מגייסת 25 מיליון דולר בהנפקה ציבורית אשר צפויה להסתיים השבוע. בעקבות המיזוג פועלת PowerFleet במתכונת של חברת אחזקות שבה I.D. Systems  ופוינטר הן חברות בנות המוחזקות באופן מלא.

חברת פוינטר מספקת פתרונות לניהול משאבי רכב (Mobile Resource Management) כולל איתור מכוניות גנובות, ניהול ציי רכב, מוצרי בטיחות ושירותי ערך מוסף אחרים. חברת I.D. Systems מספקת פתרונות M2M אלחוטיים למעקב וניהול נכסים, כולל כלי-רכב ומכולות. למעשה, החברה המאוחדת נקראת על-שם מוצר ניהול ציי המשאיות שלה, PowerFleet.

בניכוי הוצאות ההנפקה, המהלך יספק לקופתה 23.4 מיליון דולר. הגיוס יתבצע לפי מחיר מניה של 6.5 דולר. בעקבות פרסום התשקיף, ירד מחיר המניה של פוורפליט מ-8 דולר לכ-7.1 דולר. כיום החברה נסחרת בנסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של כ-221 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו מכירות החברה בכ-27.6 מיליון דולר (מתוכם 40% ממכירת מוצרים ו-60% ממכירת שירותים), בהשוואה לכ-16.8 מיליון בשנת 2019. הקפיצה במכירות נובעת מכך שזה הרבעון הראשון שבו היא מספקת דו"ח מאוחד הכולל גם את התוצאות של פוינטר הישראלית.

בשיחת הוועידה שלאחר פרסום הדו"ח הרבעוני סיפר המנכ"ל כריס וולף שהרכישה של פוינטר מקילה על החברה לשלוט בהוצאות התפעול שלה, מכיוון שפוינטר מייצרת חלק גדול ממרכיבי החומרה של הפתרון. "אנחנו עדיין מצויים בעידן של אי-ודאות בכל הקשור להשפעות מגיפת הקורונה, אולם אנחנו רואים התאוששות בחלק מהשווקים, כמו ארצות הברית למשל". בין השאר הוא גילה שהחברה מתכננת לבצע מהלכים שיקטינו את התשלומים שלה על החובות הנובעים מעיסקת רכישת פוינטר תמורת 140 מיליון דולר. יכול להיות שזו היתה אחת מהמטרות של ההנפקה הנוכחית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , IOT , השקעות והון סיכון , חדשות

פורסם בתגיות: פוורפליט , פוינטר