נובה: "כל היצרנים המובילים רכשו את פתרון מדידת החומרים שלנו"

3 פברואר, 2021

דיווחה על קבלת מספר הזמנות רכש בהיקף של כ-23 מיליון דולר ממספר יצרני רכיבים לוגיים וקבלניות לייצור שבבים (פאונדריז), עבור מערכות למדידת חומרים בקווי ייצור שבבים

חברת נובה הודיעה על קבלת מספר הזמנות רכש בהיקף של כ-23 מיליון דולר ממספר יצרני רכיבים לוגיים וקבלניות לייצור שבבים (פאונדריז), עבור מערכות למדידת חומרים בקווי ייצור שבבים. החברה מסרה שההזמנות האחרונות השלימו מהלך שבו הפתרונות שלה בתחום מדידת החומרים אומצו על-ידי יצרני השבבים המובילים בעולם ו"ממצבים את מעמדה כמובילה גלובלית בתחום זה". ההזמנות הן עבור פלטפורמת VERAFLEX המספקת יכולת למדידת עובי והרכב החומרים בשכבות דקות במיוחד בבקרת תהליכי ייצור שבבים, גם בטכנולוגיות הייצור הקיימות וגם בטכנולוגיות הייצור העתידיות.

כחלק מההזמנות שהתקבלו, נובה תספק ללקוחות גם את פלטפורמת ה-x-ray החדשה ביותר שלה, VERAFLEX IV, המרחיבה את טווח הבדיקות שניתן לבצע בתוך שבבי המחשב עצמם. אתגרים כמו מדידת שכבות דקות במיוחד (ultra-thin film measurement), לחץ, ופרופיל הרכב חומרים בתוך השבב, מהווים כיום חלק מדרישות המדידה בכל אתר ייצור מתקדם. "הפתרונות של נובה מאפשרים את ייצור הדור הבא של שבבי המחשב", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה (בתמונה למעלה).

"קצב החדשנות המואץ בתכנון השבבים הוליד מערך חדש של דרישות בתהליך בקרת התהליכים. דורות חדשים של מוליכים למחצה, המשלבים הן ארכיטקטורות חדשות והן יישומי חומרים חדשים, יוצרים מורכבות הולכת וגוברת בתהליכי הייצור. אנו מאמינים כי עתיד המטרולוגיה כרוך בסינרגיה הדוקה בין מדידת מימדים למדידת חומרים, והפורטפוליו החדשני של נובה מאפשר את החזון הזה. אנו מצפים לראות את הפוטנציאל המשמעותי של פתרונות החומרים השונים שלנו בא לידי ביטוי בשנים הקרובות, בזמן שלקוחותינו מגדילים את השימוש שלהם בתחום הנדסת החומרים כזרז מרכזי לביצועים טובים יותר".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מטרולוגיה , נובה , שבבים