מסולאר-אדג' לאינוויז: אודי גל-און מונה לסמנכ"ל התפעול של יצרנית הלידאר

25 פברואר, 2021

גל-און היה סמנכ"ל התפעול של סולאר-אדג' והיה אחראי על הקמת המפעל בציפורית. לפני כן עבד ב-ECI ובמארוול. יהיה אחראי על מערך הייצור ובקרת האיכות

חברת אינוויז (Innoviz), המפתחת חיישני LiDAR לתעשיית הרכב, הודיעה על מינויו של אודי גל-און לתפקיד סמנכ"ל התפעול של החברה (COO). במסגרת תפקידו יהיה אחראי גל-און על המערך התפעולי וההנדסי ובקרת האיכות של החברה. המינוי הבכיר הינו חלק מהיערכות החברה לייצור ההמוני של מוצריה והרחבת ההסכמים המסחריים עם שחקנים בתעשיית האוטומוטיב.

בשמונה השנים האחרונות שימש גל-און כסמנכ"ל תפעול של סולאר-אדג', והיה אחראי בין היתר על הקמת מפעל הייצור המתקדם בציפורית, שנחנך לפני מספר חודשים. בתפקידיו הקודמים, שימש כסמנכ"ל ההנדסה של חברת הטלקום ECI וכמנהל חטיבת ההנדסה של מארוול.

חברת אינוויז היא מיצרניות חיישני ה-LiDAR מצב מוצק הבודדות שהגיעו לרמת ייצור בתעשיית הרכב. חברת ב.מ.וו כבר החליטה לשלב את חיישן InnovizOne בגרסה האוטונומית של ה-SUV החשמלי החדש iNEXT, שהיא מתכננת להוציא לשוק לקראת סוף שנת 2021. בחודש שעבר הודיעה אינוויז על כוונתה להיכנס למסחר בבורסת נסד"ק לפי שווי שוק ראשוני של 1.4 מיליארד דולר. ההנפקה תתבצע באמצעות מיזוג הופכי עם חברת Collective Growth Corporation.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים