טקסס אינסטרומנטס תחשוף בישראל את תוכנת הסימולציה PSpice for TI

8 מרץ, 2021

החשיפה תתבצע בסמינר מקוון שיתקיים ביום ב', 22 במרץ 2021, בשעות 15:00-16:15. מדובר בגרסת חינם ייעודית ל-TI של תוכנת התכנון האלקטרוני PSpice של קיידנס

חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) תחשוף בישראל את תוכנת התכנון האלקטרוני והסימולציה החדשה PSpice for TI, שהיא גרסה ייעודית עבור TI של מערכת התכנון האלקטרוני והסימולציה PSpice של חברת קיידנס. בתצורה החדשה, לקוחות TI מקבלים יכולת שימוש ללא תשלום בתוכנת התכנון האלקטרוני, כאשר היא מקושרת אל בסיס נתונים גדול הכולל כל הרכיבים של TI, תכנוני ייחוס קיימים ועוד.

החשיפה בישראל תתבצע במסגרת הסמינר המקוון PSpice for TI Webinar שיתקיים ביום ב', ה-22 במרץ 2021 בשעות 15:00-16:15 לפי שעון ישראל. הצוות הטכני של חברת טקסס אינסטרומנטס ישראל יציג בסמינר את היכולות והיתרונות של הכלי החדש, דוגמאות מעשיות לשימוש בכלי, ויענה על שאלות נוספות של המשתתפים. הכלי החדש זמין להורדה ללא תשלום באתר TI במסגרת כוונה של החברה להעניק ללקוחות תמיכה מלאה בתכנוני המעגלים שלהם, בנוסף לפורום הטכני של החברה e2e.ti.com.

תוכנת PSpice של חברת Cadence היא תוכנה ותיקה בתעשייה המאפשרת לבצע תכנוני מעגלים וסימולציות של פעולתם. הגרסה המשותפת עם חברת טקסס אינסטרומנטס מכילה גישה מלאה לאחת מספריות הרכיבים הגדולות ביותר בתעשיית המוליכים למחצה, עם יכולות סימולציה בזמן ובתדר ואפשרויות חדשות כמו סימולציות מונטה-קרלו ועוד.

ההשתתפות בוובינר ללא תשלום. למידע ורישום: PSpice for TI Webinar

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני