אנבידיה מגייסת 600 עובדים בישראל

29 מרץ, 2021

בעקבות עסקת מלאנוקס, מעסיקה אנבידיה כ-2,500 עובדים בישראל בשבעה מרכזי מחקר ופיתוח בתל אביב, רעננה, יוקנעם, ירושלים, באר שבע, קריית גת ותל חי

בתמונה למעלה: בניין אנבידיה ביוקנעם (מימין) ועו"ד גדעון רוזנברג

חברת אנבידיה (Nvidia) מרחיבה את פעילותה בישראל והודיעה על פתיחת קמפיין לגיוס 600 עובדים חדשים – מהנדסי חומרה ותוכנה בתחומי תכנון שבבים, ארכיטקטים (חומרה ותוכנה), ובקרת איכות למגוון תפקידים בדרגים שונים – סטודנטים, הנדסאים, מהנדסים מנוסים, מנהלים, בעלי תארים מתקדמים ועוד. ראש מערך משאבי אנוש באנבידיה ישראל, עו"ד גדעון רוזנברג, אמר שהקבוצה הגדולה ביותר של מגוייסים היא של מפתחים הנדרשים בקבוצת פיתוח התוכנה.

חברת אנבידיה החלה לפעול בישראל בשנת 2016 כאשר היא הקימה מרכז פיתוח המעסיק כמה עשרות עובדים. בשנת 2018 הקימה בישראל מרכז מחקר לתחומי הבינה המלאכותית, ופועל במסגרת חטיבת המחקר הבינלאומית של אנבידיה. בחודש אפריל 2020 היא רכשה את חברת מלאנוקס מיוקנעם תמורת 6.9 מיליארד דולר. כיום, בעקבות עסקת מלאנוקס, מעסיקה אנבידיה כ-2,500 עובדים בישראל בשבעה מרכזי מחקר ופיתוח בתל אביב, רעננה, יוקנעם, ירושלים, באר שבע, קריית גת ותל חי. בנוסף, היא מעסיקה בצורה ישירה כ-100 מעובדי חברת אסאל הפלסטינית, שהועסקו עד כה כעובדי קבלן של מלאנוקס.

חברת אנבידיה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-318 מיליארד דולר. בשנים האחרונות החברה שינתה את פניה: מיצרנית כרטיסים גרפיים ומעבדי GPU, היא הפכה לחברה המייצרת מעבדים עבור יישומי בינה מלאכותית ומחשבי-על. בימים אלה היא ממתינה לקבלת אישורים עבור עסקה אשר עשוייה לזעזע את השוק העולמי: רכישת חברת ARM תמורת כ-40 מיליארד דולר. בשלב הנוכחי, החברה העלתה לאתר דרישה לכ-150 משרות פתוחות בישראל.

למידע נוסף: הצעות העבודה של אנבידיה בישראל

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Jobs , אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית